Gravid tidningar
Vilken är den "bästa" gravidtidningen enligt dig och varför?
Om det nu finns fler än jag som läser detta.
Fick förövrigt veta på ultraljudet att det är en liten flicka vi väntar oss i september <3
Grattis till den väntade lilla tösen :)
Kanske inte svar på din fråga direkt, men jag blir bara trött på kändishysterin och trendhysterin i dessa tidningar. Kräks.
Men om någon har tips på en gravid-tidning som är bra och saknar en del av ovanstående ingredienser är jag också intresserad av att få tips.
Sen känns det som att det mesta som man kan vilja läsa finns på nätet…men det är ju mysigt att ligga i sängen och bläddra i en papperstidning :)
Tack så mycket :)
Ja jag är något less på alla kändis skvaller. Dessutom är jag inte ett dugg intresserad om kändisar och deras barn.
Vill bara läsa om vanliga gravida människor, deras tips & erfarenhet.
Har hittat en tidning som heter gravid. Har inte läst den än men den verkar vara ganska bra :)
Jag tycker att de både ser och är skvallriga och ytliga. Vad kan det tänkas stå en kommersiell tidning du inte kan få reda på av din barnmorska?
Det är ju som mer för mysighetens skull..
Jag tycker också tidningarna är mer som en mysgrej. Många saker som står i dem får man ta med en nypa salt ;) Vill amn ha med vetenskaplig och medicinsk info finns ju bra böcker, som "Vi ska ha barn" exempelvis, med underbara bilder av Lennart Nilsson.
Oops, liten felskrivning i #5: Boken heter "Ett barn blir till" och inget annat…
Den andra boktiteln är också en bra bok, men väldigt 80-tal och rätt så flummig, men med bra medicinsk del med fakta om hur alltihopa funkar.