Jobbig situation :(
Vart ju så hiiiimla glad när jag plussade i fredags så det vahelt galet :)
Men så nu börjar dom hålla på och varsla massa folk på jobbet och självklart är jag i riskzonen och inte har jag vart med i a-kassa tillräckligt länge för att kunna få några akasse pengar :(
Usch, tänk att det ska bli såhär precis när man fått en sån himla lycka :(
Konstigt det där att andra människor tror att dom kan lägga sig i vad som helst och alla ska bara se det negativa..
När jag berättade för några var det bara en massa "de första 12 veckorna är ju mest riskfyllda" osv… Blir så trött!
Det kommer att ordna sig på något sätt. Tillåt dig själv att vara lycklig :) Ni ska få barn, det är ju något av det sörsta man kan få vara med om!
Kram och lycka till!!

Säger som #2. Du kommer ändå klara dig bra, det lovar jag! Trist besked, men försök att fokusera på att du ska få en bebis!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Jag vart faktiskt en av dom som tyvärr fick gå :( Trist såklart och jag va jätte ledsen men det tog kanske en dag efter och nu tycker jag det är jätte skönt :) Jag fick arbetsbefrielse med lön 2 månader+ semesterersättning för ca 33 dagar så vi klarar oss ett tag ändå och jag kan lägga all tid på att vara hemma och söka jobb och ta hand om mig själv och bebisen i magen :D
Längtar som tusan till första besöket hos BM den 9 maj :D
Vad skönt att höra att du ändå tar det så bra! Allt blir ju lättare om man är positiv :) Bra för dig och bebis. Lycka till med jobb!
f kassan går tillbaka 8 mån och kollar på ens inkomst
vet ej om du har partner, men isåfall kanske nu klarar er?
#6 från att barnet föds och 8 månader tillbaka då eller?