Hoppas på Graviditet!
Då är det 7 dagar kvar till BIM och illamåendet har slagit in.
Hur tidigt blev ni illamående och kände ni av några andra efekter så tidigt i graviditeten ?
jag kände av illamående i v 1 med båda mina barn… något som jag har märkt tydligt är trötthet….
håller tummarna för dig..
Härligt med symptom ändå, älskar känslan av att kanske, kanske, kanske vara gravid
Håller tummarna för dig! *Hoppas hoppas*
Tack snälla <3 Ja vist är det underbart att kanske så är det symtom endå är jag livrädd att det bara ska vara en vanlig magsjuka eller något annat som spökar.
Tack för svaren <3
Precis ^^ Nästan så man väntar med testet liiite till så att man får vara "kanske-gravid" lite till ;) Samtidigt som man så gärna vill veta om man nu skulle vara gravid ^^

Håller tummarna! Med dottern kom illamåendet runt vecka 3. Denna gång kom det i vecka 6 typ. Kan kan må illa tidigt.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Skönt att höra att det förekommer för då kan det ju iaf vara något.
Det konstiga med illamåendet är at det försvinner i ca 20 min efter att jag ätit sen tillbaka.

#7 Beräknad icke-mens. Dvs. den dagen man beräknat att mensen ska komma om den kommer.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Okej. Tack. =)
Ha en bra dag! // Pernilla
Ingen bebbe denna gången :( BIM på söndag och inget utslag på stickan idag.

#10 Tråkigt, jag läste i din andra tråd att vi är i precis samma "takt" med försöken,så jag följer dig lite extra;) Jag har BIM i morgon och tror inte heller det blivit något då jag kännt av pms:en som vanligt. Får man fråga hur många försök ni gjort än? Vi är på tredje.
Hej!
Vad kul att ha någon som följer mig :)
Detta är 2 försöket men fick mensen idag så blev ingen denna gången
:(.
Jag håller tummarna för oss bägge nästa månad då ;)