Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 3764 ggr
Labbeflickan
0

Hoppas på Graviditet!

Då är det 7 dagar kvar till BIM och illamåendet har slagit in.

Hur tidigt blev ni illamående och kände ni av några andra efekter så tidigt i graviditeten ?

OolssonxD
0

jag kände av illamående i v 1 med båda mina barn… något som jag har märkt tydligt är trötthet….

håller tummarna för dig..

Minniie
0

Härligt med symptom ändå, älskar känslan av att kanske, kanske, kanske vara gravid Flört Håller tummarna för dig! *Hoppas hoppas*

Labbeflickan
0

Tack snälla <3 Ja vist är det underbart att kanske så är det symtom endå är jag livrädd att det bara ska vara en vanlig magsjuka eller något annat som spökar.

Tack för svaren <3

Minniie
0

Precis ^^ Nästan så man väntar med testet liiite till så att man får vara "kanske-gravid" lite till ;) Samtidigt som man så gärna vill veta om man nu skulle vara gravid ^^

Trollhassel
0

Håller tummarna! Med dottern kom illamåendet runt vecka 3. Denna gång kom det i vecka 6 typ. Kan kan må illa tidigt.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Labbeflickan
0

Skönt att höra att det förekommer för då kan det ju iaf vara något.

Det konstiga med illamåendet är at det försvinner i ca 20 min efter att jag ätit sen tillbaka.

pernillaa
0

Kanske dummaste frågan ever men vad betyder BIM? :P

Ha en bra dag! // Pernilla

Trollhassel
0

#7 Beräknad icke-mens. Dvs. den dagen man beräknat att mensen ska komma om den kommer.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

pernillaa
0

Okej. Tack. =)

Ha en bra dag! // Pernilla

Labbeflickan
0

Ingen bebbe denna gången :( BIM på söndag och inget utslag på stickan idag.

PogoPedagog
0

#10 Tråkigt, jag läste i din andra tråd att vi är i precis samma "takt" med försöken,så jag följer dig lite extra;) Jag har BIM i morgon och tror inte heller det blivit något då jag kännt av pms:en som vanligt. Får man fråga hur många försök ni gjort än? Vi är på tredje.

Labbeflickan
0

Hej!

Vad kul att ha någon som följer mig :)

Detta är 2 försöket men fick mensen idag så blev ingen denna gången

:(.

Jag håller tummarna för oss bägge nästa månad då ;)