Blödning
Igår fick jag en liten liten blödning eller mer som en röd flytning.. Bara lite grann sen upphörde det, och idag på morgonen samma…
Är det normalt när man är gravid?? Är i vecka 7.. Min första tanke NEJ nu får jag missfal… Och jag har knappt sovit inatt för vi är så glada över att vi äntligen blivit gravida!!!
Ville dela med mig och höra med alla er här!!!
Är orolig och ledsen!
det är vanligt jag är med i v 7 o jag blödde lite pytte lite här om dagen o med min son blödde jag lite med. så det betyder inte missfall
skönt att höra att det är fler.. är så orolig
så länge det inte blir tjockt o mycket o massa ont så är det ingen fara…

Får du ont, blöder du mycket eller helatiden så skulle jag råda dig till att kontakta mödravården. Småblödningar är vanliga och behöver inte alls betyda missfall men man får ju inte glömma bort att missfall är väldigt vanligt tyvärr. Håller mina tummar för dig! Försök slappna av (vet att det är svårt).
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Det bästa vore väl att ringa till BM och rådfråga dom, bara för att vara på den säkra sidan :)
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
Japp ska göra det imorgon ringa till BM..
blöder du ännu? har en kompis som blödde 9 mån i strek o fick en frisk dotter
nej ingen mer blödning.. Men mår dåligt
Jobbigt för dig. Inte så lätt, men försök slappna av för det är inget du kan påverka. Vila och ta det lugnt bara. Iofs tror jag inte att du behöver vara orolig i och med att du slutat blöda och inte har ont, vad jag har förstått. Men ring bm imorgon, om inte annat för att stilla din oro.
Kram på dig <3
Kanske har du redan kollat här men lägger en länk här iaf.
#10 Tack !!! Känner mig lugnare men ska endå ringa och bara få prata av sig med bm..
Vad sa bm?
Att jag inte skulle oroa mig så mycket eftersom det var så lite och inga smärtor, men jag skulle ta det lugnt ett tag och försöka stressa ner… Har det väldigt stressigt runt mig just nu med ett fosterbarn som det inte funkar med…
håller med din bm.. ta det lugnt o börjar du blöda mycket o jätte ont så kan du ju ringa gyn annars är det ingen fara…
#13 Vad skönt att få lugnande besked. Ta hand om dig nu, kram.