Ny här :)
Hej allihopa! Det är första gången jag skriver här :P har dock vart och läst här inne väldigt mycket i några veckor. Ville nu bara komma fram ur skuggorna och dela med mig av att jag är gravid i v. 14 :) detta är något som både jag och min sambo tycker är väldigt kul och spännande. Ursäkta för text vägg men skriver från mobilen just nu så texten blir lite som den blir, hehe.
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Vad kul, grattis :D
#1 tack :D
#1 tack :D

Grattis! Vad mysigt! Alltid kul med lite nya ansikten på forumet! 
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Hehe, ja jag kände att det var väl dags nu att kliva fram ur mitt skrymsle då jag ändå lurkat runt här nu ett bra tag sedan jag själv fick ett positivt test :P
Tänkte att det kan va kul att försöka delta lite också nu när man äntligen börjar komma någon vart i graviditeten, hehe :)
Grattis va roligt för dig och din sambo!! Visst är det jättespännande att vara gravid!! :D
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
#6 ja det är väldigt spännande, då det är otroligt nytt för oss båda då detta är vårt första barn… men jobbigt har det också vart eftersom jag mått dåligt sen v.7. Och inte kunnat äta som jag ska då allt bara får det att kväljas, även sådant som jag tidigare älskat att äta.
Någon som har tips på hur man får upp aptiten igen? eller är det bara att vänta ut det XD… Är ju såååå sugen på riktig mat, men klarar inte av det :P väldigt frustrerande.
#7 Jag är också i v.14 med första :) När är ni beräknade??
Sajtvärd på Iller.ifokus
#8 vi är beräknade runt 27:e juli. Får se om tiden stämmer även efter UL :P när är ni beräknade då? :)
#9 jag trodde vi skulle få där runt, men efter UL så visade det sig att vi är 2 augusti :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#10 så spännande :D … Jag längtar till UL så att man äntligen kan få se vad man ar i magen, hehe. Känns ju fortfarande så overkligt :)
#11 Eller hur! Jag blev nästan osäker innan och tänkte att det kanske inte är något där inne.. Jag kanske har inbillat mig allt ;) Men där låg den! I perfekt position så vi såg allt jättebra!
Nu längtar man till mitten av mars då nästa UL är :P
Sajtvärd på Iller.ifokus