Svagt +
Min mens var sen och jag har mått lite konstigt i någon vecka. Testade mig igår…svagt positivt på ett RFSU och ett Preg. Känner mig inte gravid förutom att jag är lättretlig, känslig och kissnödig oftare än vanligt. vad tror ni?
Jag borde fått mens den 18 (är ofta mycket punktligt)
Alltså, när jag väntade min dotter så mådde jag så illa…och var så sjukt trött. Det är jag inte nu. Vet inte vad jag ska tro faktiskt.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Men du är bara 5dagar sen. Skulle du vara gravid kommer nog symptomen så småningom ska du se. Stå och kräkas på ica är ju ingen höjdare så var glad så länge du slipper må illa ;-) Vänta en vecka och testa igen är mitt tips.

Ja, det har du rätt i Ketang. Jag ska göra ett test till om några dagar. Inte lätt att tänka på något annat, dock.
Man undrar ju.
Vika test lär vara bäst?
Med Vänliga hälsningar

Oj, hm jag vet inte. Jag har haft RFSU och tyckte dom verkade bra. När jag blev gravid med dottern tror jag att jag köpte ett Clear blue på apoteket och det fungerade ju i alla fall ;-) Lycka till nu!

Oj spännande! Jag har för mig att jag läst att ett plus alltid är ett plus. Svagt eller ej :) Så Grattis tror jag!
Clear blue som det står gravid eller inte gravid på tror jag är bra. Så slipper man grubbla över otydliga linjer…
Lycka Till!!
Grattis! :)
Jag mådde aldrig illa eller hade några egentliga symptom, bortsett från trötthet, när jag väntade min dotter bortsett från att magen växte. På slutet hade jag förstås lite ont, blev lite anfådd och kissade lite oftare än vanligt men annars mådde jag i stort sett som vanligt. Man måste inte ha en massa symptom bara för att du hade det förra gången, alla graviditeter är olika :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Grattis till plusset. 

Tack för grattisarna! Jag gjorde ett Clear blue-test idag. Kunde inte hålla mig! Där stod det Gravid 1-2 veckor. Det stämmer ganska bra med den lilla blödningen jag hade för snart två veckor sedan. Det var förmodligen en nidblödning då.
Nu är det bara att hålla alla tummarna för att detta ska hålla i sig. Kommer ihåg vad orolig jag var sist! 
Med Vänliga hälsningar

Åh! Grattis på riktigt då! Vad kul med ett litet syskon 

Ja, hoppas att det går vägen.
Nicole, hur går det med ditt lilla barn? Hur gammal är h*n nu? Minns inte vad det blev för något. Twiggie nämnde det, men det föll bort.
Med Vänliga hälsningar
Grattis! :) Hoppas du slipper illamåendet då :D

#9 Det går bra. Det blev en liten Iris och hon mår så fint så! Tre månader är hon så det börjar bli lite mer människa och mindre klump nu,
Men det är verkligen mysigt med en liten, jobbigt men mysigt.

#11 Åh, grattis! Vad tiden går! Vilket fint namn hon har också! Visst är det jobbigt men småbebisar, men det går så fort att man plötsligt står där med en 2-åring och undrar vart bebisen tog vägen.
Med Vänliga hälsningar
jag fick med svagt pluss för en vecka sen men har haft små blödnigar i veckan :( så jag vet inte hur det är om man e gravid ändå..

#13 Då håller jag tummarna för dig!
Med Vänliga hälsningar
tack