Gravid iFokus

Gravid

Etikettoff-topic
Läst 3086 ggr
vildkatta
0

Skrämmas!!

Jag och min sambo har börjat att skrämma varandra… Å nu är det dax för HÄMND! Sist hade han gömt sin ena walkitalkie bakom toastolen å typ skrek i den när jag satt å kissade, tur att jag redan satt på toa annars hade jag nog pissat på mej..

Såå kom igen, alla tipps är välkomna på hur man kan skrämma sin partner (eller någon annan lämplig) på ett inte allt för elakt sätt..

Trollhassel
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

jag har ett fenomenalt tips! det är verkligen effektfullt!

Säg "Aj, jag har fått något i ögat, kan du hjälpa mig att ta ut det?" Håll ena handen för ögat medans du med andra handen håller i en tärning med etta framme, framför ögat. När han är framme och ska kika så tar du bort handen som du håller framför tärningen.

Han kommer bli livrädd i några sekunder, sen fatta vad du gjort.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

vildkatta
0

hahaha, det ska jag testa!

Nilam
0

Vet inte om det funkar på alla män, men en kväll efter att vi fått reda på att jag var gravid, så la jag mig i sängen och gömde en av kuddarna under täcket på min mage, såg ut som en stor gravidmage. När han kom in i rummet började han först prata med mig, sedan såg han min enorma mage, hoppade baklänges och klämde ur sig ett "iiiihhhh" (väldigt manligt, haha). Hade inte väntat mig så stark reaktion, men nu kommer jag aldrig glömma den ;)

Ketang
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här har vi perioder då vi smyger in i badrummet när den andra står i duschen och slänger ett glas iskallt vatten över duschväggen ;-) Brukar låta skoj ;-)

vildkatta
0

#3 Hahaha! Jo dom där manliga ljuden när man skrämms är svåra att glömma Skrattande

#4 Det har jag tänkt på oxå, får nog göra slag i den saken *hehe*