Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 3551 ggr
somjagvillvara
0

Känna av brösten!

När började ni känna att brösten blev större? 

Före ni kissade på stickan eller efter? Kände ni av det redan före att ni visste att ni var gravida?

[Theriss]
0

Tror redan innan. De började i alla fall spänna och bli jätteömma.

somjagvillvara
0

Jag kan ev. vara gravid då jag har haft samlag och misssat ta p-piller. detta är snart för 2 ½ vecka sedan jag glömde att ta p-piller och hade sex…. Så nu om ca 2 veckor hoppas jag att mensen kommer…..

Men mina bröst känns större, kan nog vara för att mesen ska komma men dom känns stora…..

OolssonxD
0

#2 det känns ungefär lika dant tyckte jag. bara att min mens ute blev helt då fattade jag att jag var gravid

somjagvillvara
0

Okej! :)

somjagvillvara
0

På tre dagar ska min mens komma, väntar med spänning! :)

OolssonxD
0

väntar också med spänning min ska komma när som men hoppas den inte dyker upp

somjagvillvara
0

Jag hoppas verkligen att min dyker upp, är inte redo än. Fick ett extra år på gymnasiet och så går det inte ekonomiskt just nu.

Min svärfar hade hittat gravtest på min och pojkvännens toalett, då hade han sen frågat min pojkvän om han skulle bli lossas-farfar och om pojkvännen mamma skulle bli farmor. (Då pojkvännen har en lossas/plast pappa eller vad man ska säga.)  Pojkvännen hade svarat, hon hade slarvat lite med  p-piller och  ville bara vara på säkra sidan. . . Då hade han svarat, vi som skulle tycka att det var så roligt….

Kul att dom tycker det men om kanske 5 år så är det dags.

Uppsalamama
0

mina gick inte ner från sista mensen så jag visste långt innan jag kissade på pinnen att nått va på g :)

somjagvillvara
0

Min bröst känns mycket fylligare. Hm

LaSadie
0

#9 Mina känns fylligare innan mensen, ibland mer ibland mindre fylliga

Mitralis
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag säger dom #10 Glad
Brösten brukar ju bli spända före mens också och om man är orolig eller förväntansfull inför för en graviditet så kanske man känner efter lite extra.

somjagvillvara
0

Min mens brukar alltid komma på morgonen, ingen mens ännu och ingen mensvärk… Åh kan den inte bara komma nu!

LaSadie
0

#12 Om du oroa dig så kan den bli försenad med

Mitralis
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

De flesta gravtest brukar fungera från dagen som man brukar ha mens så det är bara att pinka på en sticka i morgon så kommer nog mensen sedan när du slappnar av. (Förutsatt att det blir ett negativ resultat då) Glad

somjagvillvara
0

Äter P-piller och då ska mensen väl komma oavsett om man är orolig eller inte? :) Ja har mitt gravtest hemma hos pojken då jag mest bor där. Men ikväll är jag hemma hos min mor, men om inte mensen har kommit på Torsdag så testar jag mig! :)

[Theriss]
0

#15 Beror väl på vad för sort man har? Är inte insatt i hur alla fungerar men jag får ingen mens av mina p-piller.