illamående
hej det är så att jag undrar om man mådde illa under hela sin första graviditet blir man lika dålig nästa med eller kan man klara sig andra gången? jag kräktes i 17v förra gången och jag är rädd för att någonsin skaffa en till vill inte bli så dålig igen
ingen med erfarenhet? jag testa mig idag det var minus men bm sa att jag kände det tidigt förra gången med så kanske jag gör denna gången med…
Det kan nog mycket väl skilja sig från gång till gång, då ingen graviditet ju är den andra lik. 
#2 jo det vet jag med.. men så jobbigt har gjort test och det visar minus och hade det varit magsjuka så borde min familj bli drabbad och matförgiftning brukar gå över ganska fort men jag mår illa och gjort det länge.. vill inte mer nu :'(
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag mådde ungefär lika illa båda mina graviditeter, nästan hela graviditeten…med undantag för några dagar här och där. Skillnaden var att under den andra så spydde jag mer. Men det började inte förrän runt v5-6 så jag hade hunnit plussa innan. De gånger jag inte var gravid under tiden i försökte mådde jag mer illa före och under mensen =)
Amor vincit omnia
okej. jag har fått mens men känner mig kräkfärdig hela tiden och tester visar neg
Problem med tarmar, magsyra eller nåt sånt kanske? Jag hade en period när jag mådde skitilla varje dag, hela dagarna, kändes som att jag skulle spy hela tiden. När jag testade Novalucol lugnade det sig oftast väldigt mycket.
#6 okeej, jag fick illamående under mensen bara när den kom mot slutet så var det inte mkt illamående kvar
Jag har en vän som är gravid med sitt andra barn. med barn ett kände hon inte ett dugg av graviditeten mer än att hon växte och med barn två ligger hon och kaskadkräks, småblöder och har migrän.
BM säger att de inte är nån fara :)
de kan va olika från grav. till grav. säger hon!
Hoppas du känner dig bättre snart :) KRAM!
vi ska undersöka mig i morgon kanske har magsår eller något att fel för jag mår illa ännu och SKIT ont i magen men har haft mens i 2v :O aldrig haft det innan