äntligen här!
Den 23/8 skulle jag till förlossningen för ett planerat snitt då min tjej låg i säte. Men så blev det inte! På söndagen (21/8) kände jag hur det blev vått i trosan. Antog då att det var en vattnig flytning och tänkte inte mer på det. Hade lite värkar men tänkte att det bara var förvärkar. Gick och la mig men vaknade vid tre på natten av en värk. Förstod att detta kunde vara nåt så började klocka. Efter en timme kom det värkar med 5 min mellanrum så jag ringde förlossningen. De trodde inte det var nån fara men jag kunde komma in för en koll. Väckte mamma och så åkte vi. Det visade sig att jag var öppen 5cm! Sen gick det fort. En massa sladdar kopplades in. Av med nagellack och så ryggbedövning. Kl.06.17 kom min lilla flicka ut. 2840g och 48cm. Känns helt underbart och konstigt.
Jättegrattis!
Jag hade själv bråttom när jag föddes.
Var också ett planerat snitt pga sätesbjudning, men valde att komma ut tidigare.
Lika så min lillasyster.
GRATTIS kul att slippa bli snittad hoppas ALLT gick bra och att ni båda mår bra nu… :)

GRATTIS!
Grattis!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tack! Var visst lite otydlig ser jag nu. Det blev snitt fast ett akut. För stor risk att föda i säte sa de. Men nu mår vi bra och ska få åka hem! Hurra,hurra:)
#5 ahaa.. hon väde sig inte :( trodde du slapp snittas men skönt att ni mår bra.. hoppas man får se bild på henne :P

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
GRATTIS Nicole! Jag gissade att du skulle få en flicka, och så liiiten. Julia var också liten plutta! Åh, så mysigt! ta hand om er nu!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Åh grattis! Tänkte på er igår jättemycket, men då var det alltså för sent! hihi

Grattis!!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#7 Tack så mycket :) Nej hon är ingen stor plutt direkt. Men det är bara mysigt ;)
#8 Tack för tankarna! Bättre sent än aldrig ;)