skriver av mig..
jag och min sambo väntar vårat första barn i slutet utav januari 2012 :)
det är helt underbart att ha ett litet liv i magen som vi 2 har skapat, även om jag har åkt in o ut från sjukhuset pga illamående och viktminskning så mår lillen super bra och är en liten "tjockis" i magen och sprallig som tusan :')
såg den redan första gången i v.7 och för några dagar sedan i v13, imorgon (22 juli) går jag in i v.14 :) tiden går så sjukt snabbt.
vi har bestämt att vi ska kolla könet när det närmar sig v.20 så vi kan förvarna lite bekanta vad vi kommer att låna från dom x)
killen är så himla stolt och kollar runder på en massa bebis saker, samt säger snart är du i den veckan då är det detta och detta som händer i din mage och bebisen växer si och så ^^
verkligen kul att han ser riktigt fram emot det även om vi ville ha detta lilla miraklet så trodde vi inte att det skulle gå på första gången.
det roliga är att jag tycker att jag klappar magen ofta, men icke här kelar han o pratar lite med magen, han brukar säga om några veckor kan jag känna dig sparka, om några veckor kan jag hålla dig i min famn ^^ haha undra om jag kommer få egentid med bebben? ibland låter det som han vill göra allt vilket han också vill x)
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!

Helt underbart med en engagerad pappa! Var glad för det och ta vara på det =)
Jag hade det precis tvärtom och det var inte lätt.
Men grattis! Hoppas att allt kommer gå bra för er =)
jag hade samma graviditet som dig.. jag kräktes i 17veckor och låg inne i 10 dagar gick ner nästan 15 kilo och hade ett helvete från dag 1 till v 41. :( men idag har ajg en vacker son som e 2 månder och hans pappa har funnits sen dag ett och hjälpt mig när jag låg på sjukan… hoppas du slipper bli så dålig som jag blev
Vad roligt att läsa! Jättegrattis!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Ja han är verkligen super glad och engagerad :)
åh det är jag verkligen glad över, imorgon ska vi iväg till IKEA och kolla på lite olika madrasser till spjälsängen och lite vad det finns för olika sorter m.m. så vi vet vad vi ska leta efter senare.
och senare i veckan så är det inskrivning hos min barnmorska, så skönt att man äntligen börjar orka gå upp ur sängen utan att man ska vara orolig att man sitter på toaletten hela dagen ;)
#2 jag börjar redan må bättre men behöver ändå en tablett på morgonen och få frukosten till sängen annars mår jag pyton :/
så brukar alltid ha något vid sängen tills jag orkar gå upp och ta någon macka.
#4 så hade jag med. jag åt en tablett 3ggr om dagen i början och frukost på sängen… men skönt att du börjar bli bättre…
#5 usch det är verkligen inte roligt, men det är härligt när man börjar må bättre : ) nu börjar man ju få mer tid över att gosa med magen som börjar växa ^^
och för dom som känner mig så ser dom ju redan hur magen har vuxit ^^
vad roligt :) det är helt underbart att vara gravid och jag saknar den känslan :(