Gravditetssymptom?
Hejsan! 
Tänkte beskriva lite symptom jag har:
Ont i nedredelen av magen/sidorna av livmodern, lite som mensvärk/knivhugg, men läste på growinpeople.se att det kan bero på att ligamenten som livmodern är fäst i sträcks, livmodern växer, osv.
Väldigt ömma och känsliga bröstvårtor.
Humörsvägningar som heter duga.
Trött.
Grinig/Extremt lättirriterad.
Dålig i magen, ibland väldigt hård och ibland lös, men jag äter som vanligt.
Ingen mens, skulle få mellan 13-18, men idag är det från 13 BIM +8, och från 18 BIM +1.
Men alla graviditetstest jag tagit är negativa, så vad tror ni?
Är det för tidigt att testa än?
Mvh
EmoSasuke.
~Master and Monster~
-Welcome to the nine circles of Hell. Which one do you belong to?-
Vill ni läsa min blogg? Vill mer än gärna ha hjälp, skriv då ett PM så får ni användarnamn och lösenord, och även adressen såklart, så ni kan läsa den. OBS! Det är oftast ingen rolig läsning…

Edit: Ska stå BIM + 6 vid 18:de, tryckte på fel siffra. 
~Master and Monster~
Vill ni läsa min blogg? Vill mer än gärna ha hjälp, skriv då ett PM så får ni användarnamn och lösenord, och även adressen såklart, så ni kan läsa den. OBS! Det är oftast ingen rolig läsning…
Det kan ju ta ett tag innan det visar något på testet, köp ett lite dyrare test och kolla igen?

Okej, har det någon betydelse vad testet är för prisklass? 
~Master and Monster~
Tja, vissa lite dyrare/mer avancerande kan ju visa tidigare i grav (alltså är känsligare för hormonskillnaden).

Om du stressar upp dig så kan du ju försena mensen av den anledningen också. Jag tror inte alls på att dyrare test skulle vara bättre. Läs på baksidan vilket test som kräver minst koncentration av "vad det där hormonet nu heter".
Jag hade rfsu´s stickor och de är väl bland de billigaste, köpte 2st för 50kr på ICA Maxi och de visade då positivt 1 dag efter beräknad mens.
Carpe Diem
#5, Skillnaden är hur tidigt de visar, alltså RFSUs visar från dagen efter väntad mens (eller hur var det?) och CB visar typ fyra dagar innan. Så det är absolut skillnad.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kan vara så att du inte haft någon ägglossning den månaden. Hade en månad när jag inte fick några utslag på ägglossningsstickorna och då var mensen 1,5 vecka sen…..kan säga att man hinner tänka och känna en hel del på 1,5 vecka =)
Mensen ska tom kunna hoppa över en månad om man inte har haft någon ägglossning har jag läst någonstans.
Hur har det gått för dig?
Amor vincit omnia

Hej allihopa, jag var inte gravid och har inte varit inne då det varit lite mycket att göra ett tag nu. :)
Det var bara det att den var försenad 3 dagar. :)
~Master and Monster~