Gravid iFokus

Gravid

Etikettbilder
Läst 2846 ggr
QLBA
0

Fotoalbum

Någon som har tips på vart man kan köpa fotoalbum, som kan kan skriva i och sätta bilder i under dessa 9 månaders väntan =)

ChristineL
0

Åhléns, bokhandlar, fotoquick, gallerix, lagerhaus…

QLBA
0

Det ska finnas sådana där det står förtryckt i, första sparken första ultraljudet m.m de har jag inte hittat på några av dessa ställen, vet du något om sådana ?

ChristineL
0

Ah, du menar sånna, kolla babybutikerna då? Borde ju finnas där… Eller adlibris.se

QLBA
0

ok, tack =). Har sökt fotoalbum på internet och man kommer bara till elektroniska fotoalbum, allt ska finnas på datorn nu så tråkigt,.

ChristineL
0

ja det håller jag med om! Jag har ju inte plussat än så har inte börjat leta efter sånt än ;)

OolssonxD
0

http://www.presenteriet.se/15-gravid.html denna har du om det är sådan du söker

Leifanders
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#6 En sådan köpte jag nu i present till min gravida sambo, hon uppskattade den mycket och vi låg i sängen igår kväll och fyllde i den tillsammans, det var riktigt mysigt. Glad

OolssonxD
0

#7 vad kul.. hade vetat om den innan jag blev gravid så hade jag med velat ha sådan men nu när jag har 7 v kvar så orkar jag inte sitta och komma ihåg allt :P

Leifanders
0

Nej, det förstår jag. Vi är i v 8 så det blir perfekt att fylla i och sen kunna kolla tillbaks efteråt när vi glömt bort allt jobbigt… Glad

OolssonxD
0

oja. verkligen.. :) lycka till med hennes graviditet och hoppas inte hennes blir allt för jobbig.. jag spydde i 17v.. och det var inte rockigt

Leifanders
0

Det låter verkligen inte roligt. Jag hoppas att vi klarar oss utan illamåendet och hittills har det gått bra, lite halsbränna och trötthet är det enda. Förutom ömma bröst och lite magont och humörsvängningar så än så länge har jag kommit lindrigt undan… Flört

OolssonxD
0

hoppas det är det ända också.. halsbränna har jag typ inte haft någon gång :P håller tummarna för henne..