"råmjölk"
En fråga, när kom er första "råmjölk" ( vilken vecka) för jag är i v 30 och det har börjat läcka. Finns det något spec man ska göra eller bara låta de vara?
tack för svar

Jo, det kan börja "läcka" innan. Låt det bara vara, läcker det mycket så kan du köpa innlägg (amningskupor) till bh:n
Jag är i v 23 och ibland får jag en pyttedroppe klar vätska på bröstvårtorna. =) Det måste vara nått sånt men väldigt omoget.
Sara
tack för era svar, jag läcker lite lim känns det som.. klibbigt som fan
För mig började de i vecka 15-16 tror jag, väldigt tidigt tycker jag.
Mvh Millan

Jag är i v.31 och inte haft något.
#5 var glad för det.. inte kul att vakna på morgonen och bröstet vara kladdigt sover ofta med ammningsbh på mig för jag inte ska ha hela sängen full
Jag började läcka i vecka 20, trodde inte mina ögon =P Drygt att ha bh (med amningsinlägg) på sig dygnet runt men inget annat att göra. Var dock väldigt glad över att ha börjat läcka för länge sen efter förlossningen eftersom jag inte hade några som helst problem med att få igång mjölkproduktionen. Jag hade sjukt mycket mjölk i flera veckor tills det stabiliserat sig. Jag fick göra kejsarsnitt och då kan det vara svårt att komma igång med amning annars.
jag sover inte med inlägg.. men det dröjer inte :(

# 6 tacksam att de inte kommit än då :) sen har ja så ont i ryggen så kan varken ha bh eller sport bh på mig så blir jobbigt när ja börjar läcka, hmm då vet ja inte va ja ska hitta på. Men ska de komma igång så tidigt ? Nu blir ja lite orolig att min mjölkproduktion inte kommer igång ?!
Vissa läcker inget alls.. utan barnet suger igång det när den kommer… men det är inte kul att läcka

#10 ok skönt att höra. . . Då hoppas jag att jag är en av dem som slipper läcka.
jag läcker lite på dagen och natten.. men inte så mkt att jag måste ha skydd för det tack o lov