Gravid iFokus

Gravid

Etikettbilder
Läst 12363 ggr
Tina-A
0

Gravid bakifrån (bild)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu börjar jag tröttna rejält på att vara gravid. Nu är jag i vecka 41 och jag har gått över tiden 3 dagar.

Jag kommer bli igångsatt 1 mars om inget hänt innan dess. Det är ju bara 1½ vecka dit så även fast väntan känns superlång så känns det ändå som att jag klarar det, jag orkar vänta. Snart är det över!

I vilket fall som helst.. :)

Jag tänkte bjuda er på en magbild och även en bild tagen bakifrån idag, vecka 41 alltså. Det är så roligt att man kan se så extremt höggravid ut från sidan men helt ogravid ut bakifrån.

Gravid bakifrån

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Mitralis
0

Väldigt fin mage Glad Roligt att få se bakifrån också eftersom den vinkeln ofta glömms bort. Du har rätt i att man inte skulle kunna gissa att det är en höggravid kvinna,
Tack för att du delade med dej Glad

OolssonxD
0

oj, vilken fin mage… :) bebisen kommer när den känner sig redo :P

[nataschaj]
0

Gisses vilken mage! hehe kan man aldrig tro bakifrån nej.

Hoppas bäbisen kommer snart!

[Theriss]
0

Men det är nära nu =)

Visst är det lite roligt att man kan se gravid ut från ett håll och inte alls från ett annat =P
Denna bild på mig är visserligen från i somras men jag såg likadan ut bakifrån hela vägen i mål.

JMax
0

Jättefin mage!!

Hehe! Ja det kan man inte gissa att du är höggravid när man ser bakifrån!

Det är såååå tråkigt att gå över…:o( Hoppas att den lill* behagar dyka upp snart!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

QLBA
0

Har inte tänkt på det men va nu när jag såg detta tvungen att fota min rygg =) Är i v.31

Bakifrån :

QLBA
0

och från sidan:

OolssonxD
0

#7 det syns inte bakifrån.. kollade på mig själv med.. men jag är bara i v 29 snart 30