Magbilder 5
Gjorde en ny eftersom förra var så lång!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Vecka 37 (36+6)

vecka 37 (36+6)

phanomea, din lilla tös verkar inte bli så liten ;) känns som att min mage är rätt behändig jämnfört med din :P

Linn, nä jag ska be BM om att göra en viktuppskattning nästa vecka, mitt livmodersmått är större än när jag väntade min son och en större klump än honom är jag nog bannemig inte kapabel att klämma ut
Jag är förresten tydligen allmän egendom med min stora mage. Jag blir påhoppad av frammat folk lite varstans nu som undrar varför jag är i affären och inte på BB osv… Haha… Folk är bra roliga!

phanomea, säg till vad hon tror om vikten sen då. :) Jag förstår inte alla dessa tanter osv som inte har hyffs nog att inte förstå att man inte tar på folk på det sättet!
emelie-e nu har du verkligen fått dig en riktig bebismage :D

#13 Det har jag =) Men den är fortfarande bra liten :P Vecka 27 och jag kan fortfarande dölja med kläder :P Vill ha liite större mage iaf:P

#13 Linn, lillan ligger med huvudet för långt ner i bäckenet nu för att göra en riktig viktuppskattning. Men hon klämde och kände och pötade runt och konstaterade att lillan fortfarande har gott om plats, alltså så är min kropp mest bara väldigt generös mot mina bebisar. BM gjorde en kvalificerad gissing på 4100g i v.40… Ska bli kul att se om det stämmer sen 

#16 Det är ju skönt att höra att de har gott om plats i alla fall :D Hade tänkt att jag skulle bett min BM att göra en viktuppskattning idag när jag ska dit men magen är så spänd och gör så ont att jag helst inte vill att hon ska ta på den alls.

#22: Nu har den växt till sig ordentligt! :)

#23 ja, rätt så, har börjat tycka den börjar bli stor, men ser andra som har mycket mycket större o inte ens gått halvvägs, så ibland känner man sig liten, o kan fortfarande gömma den. =P
Men den är mysig.
Resistance is futile.
Hur är det med att lägga ut bilder här förresten? man vill ju inte att folk ska kunna ta dom.

#29 jag hade nog lagt någon stor copywrite logga rätt över bilden. superfina var de!
Det kanske man skulle göra. Tack! jag är supernöjd =)

Visserligen så är det väldigt skönt att kunna röra på sig igen men oj vad jag saknar magen!
Fina alla magar är, usch nästan så jag saknar min mage nu ju… :D
www.blueberryhedgehogs.com
Fats egentligen känner jag mig nog mer som en ostbåge… =P Var svankig innan jag blev gravid och nu är jag ju knappast mindre svanklig.. haha
Hej Tina-A såg bilden du la upp då du var i vecka 13 å tänkte bara berätta att jag som är i vecka 8 snart 9 har ungefär en så stor mage :P Börjar bli fundersam på om man kanske bär tvillingar :P
#44: Min mage var lika stor typ vecka 9 - 12, inte undra på att folk började fråga redan i vecka 10 om jag var gravid ^^ Den är ju rätt svullen i början. Men det är klart det kan vara tvillingar, man kan göra ett VUL och kika om man vill!
Vecka 23 + 6, vecka 25 imorgon :D
Man kan vara rejält svullen i magen i början. Så tidigt som v 9 är embryot inte mycket mer än tre centimeter långt så det tar ju inte direkt upp nån plats… ;)
Gud va ja e Avis på er. min mage syns enligt sambon men enligt mig själv så syns den inte. Vill ju att den ska synas NU redan :P
#50 jag tycker att min växer sakta.. men hoppas det händer mer snart…. ;)
Om man skriver 23 + 5 är det då antal dagar + veckor eller månader? Tacksam för svar :D
om man skriver 23 + 5 så är det "vecka" + "dagar" :)
alla dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet
aha *pling* då förstår jag :) tack
*avis* ja ä så sugen på att skaffa barn me sambon och ja vet att han me vill men då framtiden me jobb är osäker så känns de som om jag får nöja mig med att kika in här lite då å då och drömma mig bort..
Grattis allihopa!
#51 ja tycker att din mage e stor till skillnad från mig även fast min mage e ungefär lika stor på mig. men ja tänker inte på de lika väl som alla andra gör.
Har inte heller lyckats ta någon bild som de syns på men men de kmr väl e ju trotts allt bara i vecka 11 (10+3)
#56 okeej.. ja men då hinner du ju. jag läntar bara tills min kommer ut..

Ok, jag lägger upp tre bilder på raken eftersom jag hoppar in så sent. Hoppas det e ok. Först ut v.16
// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus
"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Nu v.22
"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Nästa togs i v. 27, det är nog snart tre veckor sen (usch vad fort tiden går)!!
Snart hoppar jag oxå in här :P men nu syns det inget… Än :P ;)
tror att jag är i v 5 eller 7

#68 grattis grattis! :

#70 Underbar bild!! :-D

#71 Tack. 
Resistance is futile.

# 70 supersnygg bild!

#73 Det värmer att ni tycker det. =)
Tack.
Försökte mig på att ta en finare bild, som man kan skriva ut på fotopapper o spara som minne.
Resistance is futile.
Vecka 35 (34+0)
#77 Aww vad fina bilder med din kille i bakgrunden :)
Hade älskat om att ha sådana bilder som minnen om jag hade blivit gravid dock några år kvar tills jag ska försöka men härligt och se alla blivande mammor och era fina magar :)
#78: Tack :)

vilka fina bilder alla!!
man blir ännu sögen men får nog vänta lite till.. sambon tycker nån borde ha jobba först å de gör ja nog me :P
mmm längtar till min mage börjar synas ^^ är i v 8+1 idag :-D

ååh vad jag saknar bebismagen!
#92 Hihi oj vilken bamsemage! Nu måste det la vara dags snart?