Jag e paranoid....
För lite mer än 1 vecka sedan så hade ja oskyddad sex med en kille som jag vet om (en tjejkompis kompis)
Jag gillar inte ha oskyddat efter som ja inte äter p-piller, ja äter ju inte de för att ja liskom injte vill hålla på å ligga runt eller ha kk, men jag brukar ha svårt å säga nej, å när ja väl säger nej så, ah ingen som lyssnar. men nog om de.
Han kom en jävla massa på mig, men vet ju att de kan räcka med en liten vit sak så e man på smällen.
Nu tycker ja att brösten e svullna magen spänd, men de är bara de, och ibland kan de komma blodigt slem lite klumpar, vet inte hur ja ska beskriva de.
Det är inte så länge innan ja ska ha mens häller utan ca 1v, men mina bröst brukar bara svullna upp ca 2-3 dagar innan mens, å dem har vart så nu i några dagar.
Mina bröst har ju växt nu ( jag är 22 blir 23 iår) så ja har gått upp 1 storlek, å de tackar ja för.
De känns ingen mening med å ta gravid test nu, sen har ja inga pengar till de, men ja hoppas ja inbillar mig!
Släktet har haft problem med aborter osv, när de gäller bli gravid osv, så har alltid sakt att blir ja gravid så behåller ja de, men ja har inte ens råd! är arbetslös å lever på soc.
och soc ska minska på bidraget nu med, så de passar inte alls, så ja hoppas ja e paraniod!.
Va bara tvungen å skriva av mig… har tänkt på om ja skulle elr inte med tanken på att vem som helst kan läsa detta…
suck, ja vet varken ut eller in….

förlåt att jag säger detta… men om du inte har råd att köpa ett gravtest, hur ska du då ha råd med ett barn? Om du är gravid så måste du tänka på vad du har råd med, ett barn kostar mer än vad man tror.
Det finns test från rfsu på ICA som kostar runt 70 kronor eller till och med mindre.
Su kan göra test gratis hos bm annars…
/Christine

En olycka händer så lätt men ett graviditetstest är det enda som gäller om du i ett tidigt skede vill veta om du är gravid, annars så kan du ju alltid vänta på mensen.
Se till att du använder något preventivmedel nästa gång så slipper du oron. Om du mot förmodan gör om detta så finns det "Dagen efter piller" som inte är ett preventivmedel och 1 av 200 blir ändå gravid om dom tar det inom första dygnet, 8 av 200 blir gravida om dom tar det på tredje dygnet. Om du är gravid nu så avbryter det inte en graviditet.
Lycka till! 
(Ps Älskar formuleringen "en kille som jag vet om"
)
Du kan gå till ungdomsmottagningen och göra ett graviditetstest helt gratis. Det går på några minuter bara, lätt som en plätt :)
Men vänta först tills mensen ska komma och se om den kommer. Kommer den inte så kan du gå till ungdomsmottagningen några dagar efter.
De brukar ha öppet hus 1 gång i veckan ungefär då man kan gå utan att boka tid, annars ringer du bara och bokar en tid och säger att du vill göra ett test.
Du skriver själv att det inte passar med barn just nu och att du inte har råd, vilket jag tycker är en bra insikt av dig! Man måste kunna ta hand om ett barn :)
Hoppas du får din mens som du hoppas på så du slipper oroa dig!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#1 enkelt, jag får pengar först om 1 v typ ;) så inte så konstigt man e pank typ sista veckan innan man får pengar.
Men tack för dem sista 3 svaren! Jag fick min mens för en stund sedan höhö så nu kan ja leva mitt nunna liv tills ja hittar mig nån kille som ja kan tänka mig bli ihop med.
Och vi säger nu skulle ja vara gravid så skulle han ställa upp till 100% och jag skulle inte behövt å oroa mig för pengar då han får in 50.000 i månaden + mer ibland, så pengar skulle alltid finnas till hands,( han har inga direkta stora lån å skulle han ha de så skulle han ändå haft hur mkt som helst kvar) men ja e glad att ja inte är gravid.
Ursäkta men tillåt mig skratta lite XD
#6, det kvittar väl egentligen hur mkt pengar han har, när du säger att du inte har en krona över. Det är inte han som ska betala ALLT till ert barn. Om nu så skulle varit fallet. Men nu var det ju inte så så det var ju bra :) Ska inte börja predikera om vikten av preventivmedel, du vet nog om att du ska vara försiktig.
#5: Vad skönt för dig! Jag tycker du ska gå till ungdomsmottagningen och skaffa p-piller!
Du skriver att du inte vill äta p-piller eftersom du ändå inte vill ligga runt, men det är inget fel att äta p-piller även om man inte ligger runt. Alltid bra om nu suget skulle falla på en dag, eller om du träffar en kille och vill inleda ett förhållande. Mensen brukar bli mer regelbunden, man får ofta mindre besvär med PMS, man kan skjuta på mensen 1 månad eller 2 om det inte passar att ha mens just den månaden (av olika anledningar).. Tycker du ska fixa p-piller!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Vill bara inflika att p-piller inte är det enda alternativet som preventivmedel.. Inte alla som trivs med det, så hör med en barnmorska om olika alternativ, så hittar du garanterat något som passar just dig!
9 jag har bara ingen lust att fixa/äta p-piller just nu, har inte gjort de på mer än 1 år å har liksom vant mig vid den biten att inte käka dem. Så de är bara ett val ja har gjort å ja e medveten om att man kan käka de fast man inte ligger runt.
Å ja vet att de min massor med medel, men inget av dem adnra valen vill ja ha… ja kommer å ev börja äta detta år, men de blir när de blir.

Själv är jag en kondomälskare av stora mått 
På med en klick "Klick" och sedan är det bara att köra.
Tycker att det är ett tryggt preventivmedel då man även klarar sig från de flesta könssjukdommarna som finns
Gå in på knullträdet och kolla hur många du egentligen har haft sex med så lovar jag att kondom kommer att kännas som ett bra alternativ sedan 
12 jag kör med kondom oavsett om ja äter piller elr ej ;) förutom sist gång. Å den gången skulle ja inmte haft sex, men de va ändå värdelöst så va la ingen fara där haha.
Ja vet vilka ja ahr legat med å vet att ja inte har sjukdommar.

#13 Bra att du skyddar er
Det knullträdet visar är att även om du vet vilka du har legat med så vet du inte vilka dom har legat med osv
Bra att du testat dej så att du vet att du inte har några sjukdommar. Klamydia är ju annars ganska lurigt då det inte behövs kännas eller synas, men man kan ha det ändå. Risken med klamydia är att man kan bli steril om man inte får behandlig.
Tror faktiskt att risken för klamydia är större en risken/chansen att bli gravid
14 jag e sån så jag får alla symtom vid klamdia, och va inte alls längesen jag testa mig för de, va nog 2 månadesen ska dock göra de igen efter mensens slut å min mens e slut antingen imon elr dagen efter, så ska beställa hem de imon. Så jag har. Annars e jag noga med de!.

16 de fick ja för längesedan, adlrig haft de efter den gången, men de va nåra årsen tror ja e inne på 3dje året efter ja fick de och den gången ja fick de så tog den idioten av sig kondomen mitt i akten, han gjorde en sån fuling å ja va inte glad över de när ja fick symtomen efter de. Har bara haft de 1 gång. Haha jo ja tackar de vet ja.

18 Jo jag håller med dig, å han kunde inte förstå vf jag va sur och allting efter den saken, Ja mena när ja har sex å sådär, blir ja vääldigt kåt å väldigt blöt inte alltid men oftast, å efter som hans sån va smal å inte å mindre än normal så kände ja inte att han gjorde en sån fuling, å ja ser ju inte när man kör bakifrån, men märkte de när ja vände mig om ganska snabbt, för ja fick en känsla av att de va nåt som inte stämde, man brukar ju känna kondomen, och visst, där fanns ingen. Så de va tacken….
Sen ville han ses efter de, men jag sa till honom att de kunde han glömma, och så klart skulle han bli som med många killar, sur å kallar än för saker, inget ja bryr mig så, men hur kul är de å höra slampa/hora, hur patetisk, fet osv man är? visst mullig/tjock är ja inte, men inte häller trådsmal, ja är mitt emellan… men men.
Är därför ja har valt bort sexet, för att få nya krafter och ha det med någon man gillar i ställer för one night stand eller ha kk.
Just nu känner jag så, och vill känna mig ren å inte smytsig, visst ja älskar sex men de har blivit för mkt för mig själv, andra anser att de inte e mkt, men att få höra glop ord, för man inte vill senare är mindre kul.
Nödvändigt att gå in på sådana detaljer? Nej.
Det där är liksom så typiskt. Kvinnor som har många sängkamrater betraktas som smutsiga och känner sig tillslut så själv. Men killar skryter om hur många som dom legat med och betraktas som coola och bra/tuffa för detta. Helt fel!
DU ska göra precis så som DU vill tycker jag!!!
Sen kanske jag kan tycka att du borde välja dina karlar noggrannare. Men inte ska du behöva känna dig "smutsig" för någonting som han uppenbarligen gjort MOT dig MED flit… Där går liksom gränsen! Det är han som är riktig skit inte du!