lite allmänt
usch, nu börjar jag bli riktigt nervös! Sista mensens första dag= 25/12 (trooor vi. inte helt exakt hundra). Efter noggran beräkning ägglosning ons/torsd v. 1 . Har kännt mig mycket annorlunda den senaste 1.5 veckan. Varit extremt trött, hungig och framförallt, KISSNÖDIG! Jag är sugen på något, alltid.
I tisdags började det komma lite konstigt på pappret vid toa-besök. Lite rosa-aktigt. Det gick över till brunaktigt men har nu varit rött ett bra tag. Ser dock ut som att det börjar avta idag :) Mensen ska komma på lördag, om allt "stämmer som vanligt". Men jag tror verkligen inte att detta skulle vara mensen. Detta är inte ens en tiondel av mängden . hehe.
Detta var dock inget vi planerade, men ju mer vi vant oss vid tanken, dessto bättre låter det 
Vi har testat 2 negativa grav-tester, men det borde ju vara tidigt att få svar (testade förra helgen)
Menmen.. kände bara för att "prata" av mig lite! 
Kram på er!

Visst bli man lite förväntansfull när man tror att det är något på gång. För mej var sista mensens första dag 22/12, ÄL 9-10/01 (testad med sticka) och BIM i tisdags. Jag är alltså på BIM 2 nu om jag fattat rätt. Kändes som att mensen var på G i söndags och brösten var ömma, nu har det nästan gått över och ingen mens än. Har testat varje morgon sedan BIM men inget än. Jag har gett upp den här omgången och nu vill jag bara ha nästa mens så vi kan börja om 
Lycka till till er och hoppas att det blir som ni vill 
#2 gud vad tråkigt
Vi börjar undra ifall det bara var våra hjärnor som spökade. Menmen.. Mensen ska ju dyka upp idag/imorgon, så vi får väll se. Vi har iaf bestämt oss för att försöka seriöst om detta inte går vägen 

#2: Vad synd! Ni får försöka igen nu nästa månad! :)
#3: Vad spännande för er! Ibland behövs det att en graviditet "bara händer" för att man verkligen ska känna hur mycket man vill!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#4 eller hur :) haha. Jo, vi har hittat billigt o bra, så nu blir det väll snart en beställning..
Jag är snart 20 fyllda :)
#5 Jo, det kan man verkligen säga! Denna gång var ju inget planerat, men ju mer man vande sig vid tanken, desto besviknare blev man när man kollade på stickan :/ menmen, det är ju roligt att tillverka iaf