Gravid iFokus

Gravid

Etikettmammor
Läst 7209 ggr
Sara
2011-01-15 14:08
0

Brösten?

När slutar brösten växa?

Eller växer dem ända tills kläckningen?

Stannar de upp i växten och fortsätter växa när det närmar sig födseln?

Sara

Tina-A
2011-01-15 14:58
0

Dom slutar inte växa utan fortsätter hela tiden. Efter förlossningen växer dom ännu mer eftersom dom blir ännu mer fulla med mjölk.

Jag har köpt 4 amningsBHar i olika storlekar sen jag plussade och bara 1 passar nu med 4 veckor till BF. Efter förlossningen passar säkert inte den heller.. :P

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Sara
2011-01-15 15:12
0

Suck.. Jag hade F innan och nu börjar de bli för små. Mina bh´s kostar skjortan att köpa för utan stöd så gör det ont i både brösten och ryggen. Jag kommer inte ha råd! :D

Sara

Sara
2011-01-15 15:13
0

Var köper man stora storlekar billigt och som man kan skicka tillbaka om de inte passar?

Sara

JMax
2011-01-15 17:17
0

Jag körde sportbh, de ger bra stöd o finns i olika prisklasser. Funkar bra att amma i. Med sista kotten hade jag bara amningsbh när jag skulle bort.

Ett bra tips om man prompt vill ha amningsbh är att vänta två- tre veckor efter förlossningen innan man köper nya. Först tar det ett par dagar innan den riktiga mjölken kommer igång och brösten brukar vara ganska stora sen går de tillbaka lite och då är alla bh för stora…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Trollhassel
2011-01-16 14:14
0

Mina växte mest efter förlossningen. Såg ut som jordens silikonbröst några veckor sen blev det bättre…men när jag slutade amma försvann de nästan. Hade C innan men nu har jag nästan A.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Sara
2011-01-16 14:27
0

Eftersom mina är stora och ganska hängiga så får de inte så snygg form i de flesta sportbh´arna. Så tips på bra sportbh´s som ger snygg form är välkomna!

Sara

Rajas
2011-01-16 18:24
0

Du verkar ha samma problem som mig, jag hittar ingen amningsbh för mina bröst.. SportBH är uteslutet ser inte okej ut… Tips uppskattar även här!

Mvh Millan

monsi
2011-01-18 07:44
0

kolla in Hööks deras BHar ger bättre form än de flesta andra.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Sara
2011-01-18 12:12
0

# 8 Tack för tipset!

Sara

motherangel
2011-01-18 13:01
0

jag hade F innan jag blev gravid med min första, några månader efter förlossningen så var jag uppe i 75J!

efter en förminskning så var jag nere i ca C - D.

nu när jag väntar nästa så har dom börjat växa igen.. undrar vad det slutar denna gång :)

alla dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet

[Theriss]
2011-01-20 11:29
0

Jag hade b-kupa innan som jag var väldigt nöjd med. Fram till förlossningen hade jag c på gränsen till d och nu när jag ammar har jag d. Är så fruktansvärt jobbigt, jag tycker verkligen inte om att ha stora bröst. Hoppas innerligt att de krymper tillbaka till b sen…