Gravid iFokus

Gravid

Etiketthälsa
Läst 3941 ggr
nyfikentjej
2010-12-06 20:35
0

kan de va så att..

jag är på smällen?!? :O

• har grova humörsvängningar
  • svullnad över och smärta i äggstockarna/livmodern men de kan bero på PCOS men den här smärtan känns liksom inte lika dan.
  • min hy har förändrats
  • jag drömmer ohyggliga mardrömmar
  • jag mår illa mycke lättare än ja brukar när vi ätit osv..
  • sover små tupplurar på dagarna men sover som sagt skitdåligt på nätterna.

jag är nog bara nojig :/ intalar mig att de är andra saker som att jag har haft problem med magen tidigare så som magkatarr och andra otrevligheter

och att humörsvängningarna kommer av att jag inte sover som folk och mardrömmarna av en film ja såg för två månader sen osv osv osv

finns de nån med kloka ord här inne som kan ge mig lite vägledning i de här?
gravtestet är iaf negativt just nu..

Tisdag
2010-12-07 03:48
0

Det finns ett enkelt test som snabbt ger dig svar, mycket säkrare än att gissa efter symptom, finns på ditt närmsta apotek eller mataffär…

Det är enda sättet, är testet negativt gör om och läs instruktionerna ordentligt. Ja, det kan hända att man testar sig efter konsten alla regler och man får fel svar, men det är inte så vanligt.

nyfikentjej
2010-12-08 10:28
0

Haha, jag förstår att de här måste va en jätte jobbig fråga som alla ställer som e lite lätt uttjatad. jag frågade mer i hopp om att jag inte misstog mig på symptomen och oroade mig i onödan..

gjorde ett test till igår och även de va negativt men om man räkna från sista mensen så är ja i v4 så de kan ju va så att de inte ger några utslag än..

well well.. de återstår att se :)