Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 3543 ggr
QLBA
0

Ultraljud

IDAAAAGGGG =) så spännande, ska man förbereda sig på något sätt, vi har bestämt att vi inte ska se om det är flicka eller pojke, de får bli en överasskning, min bonusdotter krävde lite övertalning =) men nu är vi alla överens om att vi inte vill veta. Men det känns spännande.

QLBA
0

Vad knäpp man är egentligen nu sitter jag här å tänker : va pinsamt om jag bara fått för mig allt, kanske inte är någon bebis =) men va fasen jag har alla symtom man kan ha till och med den underbara foglossningen har kommit så jag varit sängliggande i 2 dagar. Hehe e detta normalt.

Crispig
0

hehe, min kille tänkte lite grann likadant. Innan ultraljudet så finns det ju inte mycket "riktiga bevis" att titta på. Ett extra steck på ett test är ju inte mycket igentligen. Men när han väl fick se bebisen på ultraljudet så kändes det mer "på riktigt" för honom :)

QLBA
0

Precis =), ja nu vet vi iallafall att det är på riktigt har tittat på en bebis som konstant sparkade på min urinblåsa =) tur att h*n är liten än så det inte känns så väl.

[Theriss]
0

Hihi vad roligt =)

Jag vågade inte heller riktigt tro på det förrän efter ultraljudet. Men då jäklar släppte känslorna loss =)

ElisabethA
0

#3 Kul att allt ser bra ut :)

Jag ska på UL 10 december - tror inte jag riktigt kan glädjas åt livet som växer i mig förrän jag får bekräftat att den finns där och att den mår bra…

QLBA
0

#5 förstår din tanke precis, jag var likadan. Underbart efteråt då man sett allt.

Rajas
0

Jag ska till Mvc den 6dec!! då får jag veta om de verkligen är på riktigt :-)

Mvh Millan