gravid?
Hej jag slutade med min p-ring, och fick mens den 14 okt den 20 nov fick jag en blödning som var väldigt utspädd och det räkte med att torka bort den så kom det inge mer blod. men jag hade lite bruna flytningar under dagen och tills dagen efter på förmiddagen.Sen slutade det och jag har inte haft nå sen dess..
Jag vet inte hur lång min menscykel brukar vara då jag har haft oregelbunden mens.. men nu har det ju gått över 1 månad sen jag sluta med ringen..
Jag är väldigt trött och mår smått illa efter jag ätit och om jag är hungrig. och sen efter 17 så mår jag illa hela kvällen.
Kan det ha varit en niditions blödning? När bör jag testa mig?
Jag testade mig 13nov och då var det negativt.. men det måste ha varit förtidigt speciellt om jag har fått nid blödning nu?
Hoppas hoppas att det är en liten där inne :)

enda sättet att veta om du är gravid eller inte är att testa dig igen.

men det är väll för tidigt nu?
Jag kan inte dricka äppeljuce heller:/ vilket jag dricker varje morgon och gillar:/

Pja… Att ett forum ska gissa om du är gravid eller inte är väl ungefär lika säkert :) Det enda som med säkerhet är ett gravtest.

hmm ja sant.. men jag har inte fått nån riktig mens än.. tror ni det kan ha vart en Nid blödning då?

Du kan säkert testa dig igen och blir det negativt så vänta 2-3veckor :)
själv längtade jag så mycket efter att vara gravid att jag hade alla symptomen men inte var jag gravid inte ;P
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!