Kanner inte mitt barn..
Nu ar jag i vecka 21 och jag kanner fortfarande inte mitt barn. Jag har kant lite fladder, absolut ingen som kanns utanpa magen. Langt ifran! Bara svagaste lilla fladder. Och inte ofta. Senast var for mer an en vecka sen. Da kanske jag kande nagot i 5 sekunder…
Varfor kanner jag inget? Nar kande du? Nar kande du utanpa magen?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Kanske för att moderkakan är i framvägg?
#1: ja, den ar i framvagg.. Men jag pratade med en annan tjej som ocksa har fram, hon kande utanpa magen i vecka 19. Och jag kanner inte ens inne i magen.. :(
#2 Vi är olika vet du. Jag tycker du ska prata med din bm för att lugna ner dig. det är säkert normalt. Nej själv kände jag inte rörelserna utanpå magen i vecka 21, det gjorde jag 3 veckor senare om jag minns rätt.
Manga som last men bara 1 som svarat!
Fragar val igen da…..
Nar kande du ditt barn? Nar kande du ditt barn utanpa magen?
Vore trevligt med fler svar, vet ju att folk laser.

jag kände första fladdret vecka 15 nen sedan dröjde det en vecka eller två tills jag kände något igen, gissar på att det var ungefär i vecka 20 som jag kände utanpå magen och det dröjde ett par veckor till innan sambon fick känna.
Det är ju super olika hur man är och hur aktiv bebisen är. prata med bm som Medlem säger, det är säkert helt normalt!
Kände för första gången att där var nåt i magen i vecka 15 och i vecka 21 kunde man känna med händerna och även se att det rörde sig utanpå. Min är extremt livlig tycker jag, knappt nån lugn stund…
Min kusin kunde knappt känna sitt andra barn alls under hela graviditeten. Barnet är lika stillsamt nu som när det låg i magen. Hennes första var precis tvärtom och han är en riktigt sjövild liten kille nu ;)
Första barnet kände jag nog i 18 veckan och andra barnet i 16 veckan. Med sista barnet som är 7år yngre kände jag inget fören i vecka 20 ungefär.
Det är nog väldigt olika hur det är.

jag kände knappt mitt barn i v26 , så det är så himla olika.. men det kommer ska du se :-)
Hade med min i framvägg och kände första fladder vid v.20 och ordentligt kom nog 4 veckor senare…
Jag har kännt fladder sedan vecka 17. Tydligare nu dock och inte lika "fladdrigt" :)
Väntar på att sambon ska få känna han me :)
Tina-A får man fråga hur det är för dig nu? Om du börjat känna nåt?
#11: Nu, går in i vecka 24 imorgon, har jag börjar känna bebisen :)
Inte jämt men ibland. Till och med blivande pappa har lyckats känna 2 sparkar!
#12 Härligt =)
#12 Kul att höra! Lycka till!