100 dagar igår!
Lägger in ett inlägg från min blogg (www.hejtina.blogg.se) , skrivet igår:
Idag är det dag 100!
I 100 dagar har jag bakat min lilla bulle i ugnen (nästan, man räknar ju ungefär 2 veckor innan ägglossningen). Man räknar ju från senaste mensen, så nu är det dag hundra! Känns fantastiskt. Det känns som.. Det är ju ingen prestation och att jag har presterat något är fel ordval, men det känns som att jag har lyckats med något. Det är en lång väg kvar, 180 dagar, men nu har jag tagit hand om min bebis i magen i 100 dagar och det har gått bra :)J
ag har ätit mina folsyretabletter, försökt äta så bra som möjligt och försökt göra allt bra för min lille där inne.
Oliver ligger ofta nära magen och jag tror att han vet att det är något där inne.
Snart, om bara 40 dagar (!) är jag halvvägs. Helt galet!
Jag hoppas att du mår bra där inne och du ska veta att både din mamma och pappa, och storebror (Oliver såklart!), längtar efter dig.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Oliver är alltså min hund :)
Va roligt! Snart är de dags att kläma ut den lilla!
Vill du elr vet du va de e för kön?
#2: Jag vill gärna veta, men min sambo vill inte. Så han får bestämma! Om han ändrar sig tar vi reda på det, gör han inte det så får det bli en överraskning..!
3 kan alltid vara roligt med överraskning med desto svårare att inreda barn kamren, leksamer samt kläder…. jag tycker sånt e svårt men ni kanske är grymma på de;)
Du får hålla oss uppdaterade:P
Jag har hållit mig mycket till grönt. :) Dels för att jag gillar det å att det är lugnande.