Besviken..
Oj, så besviken trodde jag inte jag skulle bli :( Gjorde ett grav.test nyss som var negativt.
Idag borde jag fått mensen, men inga tecken på att den är på väg därför kunde jag inte hålla mig utan testade. Står i instruktionen att det kan visa pos. redan första dagen av utebliven mens.
Har ni erfarenhet av att det ändå kan vara så att man är gravid? Är det vanligt att det inte syns nått första dagen?
Var "noga" och sexade flera ggr runt ÄL.. så jag hoppades verkligen..
Är man låghormonare kan det fortfarande ta flera dagar innan du plussar :) Håll ut!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Hur vet man att man är "låghormonare"? Några tecken på det som man kan märka innan det är dax att leta efter plus?
#2: Nej, det märker man genom att hormonerna inte är tillräckligt höga för att ge ett plus på stickan :) Så vänta några dagar och testa igen.
Vissa har mycket hormoner och plussar väldigt starkt redan innan BIM dagen
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Hoppas inte för mycket bara….min mens var en vecka sen och jag hoppades hela tiden på ett positivt test när jag testade, men det vart inget…=(
Håller tummarna för att det inte är så i ditt fall utan att du har ett litet pyre i magen =)
Amor vincit omnia
#4 ja det är väl säkert så det blir här med :( mensen som strular bara för att man just inte vill ha den.. hehe.. håller tummarna för dig med i kommande försökl!
#5 Tack detsamma =) Är inne på försök 7 nu så det borde ju ta sig snart. Är 2 veckors väntan nu på att menesn inte ska komma =)
Amor vincit omnia
Det blev inget denna gången.. 
#7 Så synd….
Amor vincit omnia
Det finns test som är mycket känsliga och kan visa om du är gravid. Jag är låghormonare och använde jag det som fanns på apoteket så visade det ingenting. Skulle det visa något på dem så måste jag ha varit runt vecka 7 innan det började visa något. Då beslöt jag mig för att köpa de känsliga graviditets stickorna på netet. Med dem såg jag om jag var gravid eller ej runt vecka 5 redan eller 3 dagar efter utebliven mens…
My eternal love to my beloved flame! 
#9 Okej, vad heter dessa test då?
#10 Jag kör med stickor som är mycket känsliga! De kan visa om du är gravid me så lite som 10mIU. Du hittar dem här samt infot om den. Jag köper mina test från Babytime.se snabb leverans direk i brevlådan. Kör även med RFSU´s stavar som jag också inhandlar från babytime.se
Att veta om man är gravid så tidigt som möjligt har varit en lättnad för mig. Då vet man ju tidigt att hålla sig borta från viss mat och minskar risken för ev skador eller missbildning samt även missfall…
Jag fick ju missfall hur som hällst fast jag var försiktig med viss intag av föda. Men detta har nog säkert andra orsaker vilket de tyvärr inte hittat ännu.
My eternal love to my beloved flame!