Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 19123 ggr
[LucyInTheSky]
0

Svagt streck..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska ta ett test igen om ett par dar men.. Vad ska man tro om detta?

[LucyInTheSky]
0

Oj blev två trådar.. undra varför?

JMax
1

Du är gravid.

Även fast strecket är svagt så är det positivt.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

[LucyInTheSky]
0

Jag vågar knappt tro på det.. =)

JMax
0

Gör du ett nytt test om en vecka eller så är strecket starkare, då har du mer av graviditetshormonerna.

Grattis förresten!!Glad

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Linn
0

Grattis! :)

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

MimmieM
0

Ett streck är alltid ett streck - och ett streck betyder att du är gravid :)
Grattis! Skrattande

Carpe Diem

[LucyInTheSky]
0

Jag hoppas ni har rätt.. Men som sagt, jag kan inte riktigt tro det än.. =)

Men tack! Skrattande Om detta är sant.. oj.. wow och herre gud..

MimmieM
0

Det är ju ett tydligt streck :)

Carpe Diem

Tina-A
0

Grattis!!! :D

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

madeilene87
0

jag tycker mig också att det är ett streck :)

GRATTIS :)

förstår att det kan vara svårt att tro på.. jag köpte ett till test samma dag som jag gjorde det jag redan hade hemma för att vara säker haha

Trollhassel
0

GRATTIS!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

[LucyInTheSky]
0

Testade negativt idag.. =(

Jensa90
0

kom ihåg att oftast står det att testerna är 99% säkra eller minst 99% säkra, så gör ett till…man kan alltid hoppas, så länge min mens inte kommer så hoppas jag.

Jag fick negativt på mitt som jag tog för snart en vecka sen (min mens är sen som sjutton) ska ta ett nytt nu idag eller morgon är det tänkt, jag hoppas så.

och Lucy  håll hoppet uppe! man ska inte ha ångest eller börja fundera på om det är fel på än eller så, för det räcker med att man kanske får ångest under graviditeten och man börjar ifråga sätta sig själv om man blir en bra mor.

Kämpa på tjejer, vi är starka, och kom ihåg att vi alla finns här.

KRAMAR!

Resistance is futile. 

MimmieM
0

Testa ett nytt test. Det kan vara fel på det du tog.

Annars så är det tyvärr vanligt att man får missfall, vissa hävdar att upp tom 60% av alla påbörjade graviditeter slutar med missfall. Vanligtvis lägger man inte märke till att man är gravid utan bara att mensen är någon dag sen.

Carpe Diem

destroyed
0

testa ett nytt test.. Jag gick precis som du jensa90 jättesen mens. nästan 1 månad sen. Jag testade varenda vecka och helatiden negativt.. tillslut fick jag ett positivt. och varje gång man fått ett positivt så är det det som gäller. Ett gravtest kan visa att du inte är gravid även fast du är det. Men annars är det tyvärr som MimmieM säger, många märker inte att de är gravida och får missfall…

Jensa90
0

jag håller hoppet uppe, fortfarande ingen mens, men bara negativa tester..har tagit ett med ungefär veckas mellanrum nu. *hoppas*

rätt vare e så kommer väl mensen.. =(

Resistance is futile. 

[LucyInTheSky]
0

Jag tog ännu ett test som oxå var negativt och efter det kom mensen igång för fullt.. =/

Men men, vi försöker igen. Det händer när det händer.

madeilene87
0

jag håller tummarna för dig :)

[Ai-chan]
0

Jag tror detta hände mig. massa gv tecken o alla tester visade neg. till sist en dag började jag må dåligt o sånt o hadde även då den senaste tiden ont i magen. ibland mera än vanligt. och till sist behövde jag gå på toa. o en lite blodig grej kom ut? så jag fundera om det va ett missfall.  o att man var gv ändå? det hände i vintras.

Jensa90
0

igår kväll så tog jag ett test, ångrar att jag inte tog det idag på morgonen, har hört att det kan va högra HCG-värde eller hur de nu va… iaf.. det vart ett svaaagt streck…
Dessa grav-test jag köpt nu senast, är en billig variant, som ser väldigt…B ut, men som ska va bra testat och allt sånt där för o hålla måtten… jag undrar om det är jag som är lite knasig, men min älskade såg de också, och det syns fortfarande, håller jag den nära o koncentrerar mig så ser man ett ljuslila-rött streck (denna visar med röd-lila streck..) och även om den ligger en halvmeter bort så kan man urskillja de.. och jag har två av samma sort som jag kan jämföra med, och dom syns det inget alls på… (har tagit tre me ca veckas mellan rumm….)
Detta test så ska man vänta fem minuter ungefär innan man läser av, o detta streck döck upp valdigt fort, och är kvar än…
  Kan det va? jag hoppas iaf.
I alla fall så ska jag o älsklingen ta ett test på söndag morgon eller på tisdag morgon och se om det är något streck då..
  ni är dom första att få se dena bild. =P

Resistance is futile. 

Jensa90
0

Det var vääldigt svårt att få det att synnas på bild, eftersom kameran inte gillar att man fottar så nära…men här är en till som kanske syns, förstärkte alla färger…dock ser de ut som kaffefläck på stickan, men allt vitt fick mer gulbrun färg när jag förstärkte färg o kontrast…men nu kan man se linjen iaf…

Resistance is futile. 

Linn
0

ser ut som ett sådant test jag köpte från testlagret och jag fick ett sådant väldigt tunnt streck, gjorde sedan ett på vc och där fick jag också ett tunnt streck och gravid är jag så stämde gjorde det :D jag tycker att det ser ut som ett tidigt grattis, men ta ett till om ett par dagar så är det nog starkare. :D

Linn

Jensa90
0

#22  Då kan jag iaf hoppas. =P
   har redan tänkt ta ett test…tror jag väntar tills Tisdag morgon, så får man se då. =P

Resistance is futile. 

Mirjami-78
0

Annars gå till mvc. De kan ju göra med ett test och få fram vad det är.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Jensa90
0

Tidigt idag så tog jag och fästmanen testet…eller iaf JAG tog testet, och resultatet blev ett starkare streck. =)
  Jag tror….jag har fått en liten gullig sak i magen. =)

*lycklig*

Ville dela med mig av det.
  Nu börjar allt spännande. =)

Resistance is futile. 

Linn
0

Ja, det är ju helt klart ett streck! :D

Linn

destroyed
0

grattis.. helt klart ett sträck ju:P

Jensa90
0

YAY. tackar. =)
  Hoppas nu filuren i magen stannar där tills det är dax.
Ingen i min släkt i rakt uppåtstigande led har fått missfall (vad jag vet).

Pirrigt, men har ändå inte riktigt förståt det ännu. =P

Resistance is futile.