>> Medlem <<
Vilka är medlem på just den här sidan? skriv namn och ålder, är alltid skoj med nya människor! :)

Myra, 22 år :)
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Emma, 24 snart 25.. =) Inte så aktiv läser mest.. Är inte gravid men jobbar på det.
Sarah, 22 (23 senare i år).
Är inte gravid ännu dock men hoppas inom en snar framtid att vi ska kunna skaffa barn, bara jag får ett jobb!! :) Can't wait. Dock läser jag här en hel del eftersom jag längtar så själv ;)
Nilla, 30 år.
Snart 3-barnsmamma.
Gossarna är 12 respektive 4 år.
Osså har vi "Lilla Bus" i magen då, med bf 13/5-2o1o… :)
Maria heter jag och är 24 år, är inte gravid med ska snart börja jobba på det då jag tar min sjuksköterskexamen om tre månader. Längtar väldigt mycket =) så det är roligt att vara här och läsa. Jag har även tänkt att läsa vidare till barnmorska sen om några år.
//Maria
Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

sandra 33 i april..2 barn Ronja 9 år o Caspian 18 mån..ja det är samma pappa
Christine, 26 år om 20 dagar :P Inga barn inte gravid, än ;)
/Christine

Johanna, 26år i sommar, 1barn.. dotter född-09
Catarina, 21 år. En liten son som föddes förra året i september.

Emmi, 24 år väntar första barnet i april.
Carpe Diem
Oj, jag är väsentligt äldre än ni andra. Det typiska Stockholmssyndromet. ;-)
Jag fyller 30 i år och väntar barn (förhoppningsvis) i oktober. Har inga barn sedan tidigare.
Lowe, 22 år om en vecka.. mamma till Elva på 18 månader
**Vaniljglass:
**Jag verkar ändå leda ligan åldersmässigt, då jag fyller 31 i år (aug).
Så du kan vara lugn… *ler*

Amanda, 21 och bebis-sugen. Men det far nog vanta ett tag an.
// Amanda
Kim fyller 22 i nov, planerar graviditet, P-staven ryker i slutet av aprill. :)

#13..men jag är ju snart 33!! hemska tanke""

"Melia" född 1976 (34 år i år) från Dalarna. 4:e barnet.
#13 Haha, skönt att höra att det finns fler i samma ålder. Men du ligger väl lite före? ;) Jag är ju precis i startgroparna fortfarande och hinner bli hela 30,5 innan barnet föds. :)
Vaniljglass:
Ja, jag fyller 31 år 2½ månad efter bf… Så jag är en del före… ;) Men nu är jag inte äldst här på sajten längre, såg jag… :)

Eloise, 27år och väntar första barnet
#19 Så sant! Men av dina bilder att döma har du redan barn sedan tidigare och det har inte jag. Så du ligger fortfarande före! :)
Men, värt att tillägga är att när jag var på informationsmöte så var jag en av de yngsta.. Det säger ganska mycket om förstföderskors ålder här i Stockholm!!

#21 Genomsnittsåldern för förstföderskor (i hela landet) ligger på 29 år och i Stockholm 30,4 år så du ligger ju faktiskt bra till… Som alltid är man äldre i storstan och yngre på landet när man får sitt första barn.
Sen ska du inte vara ledsen,
du är inte ensam på forumet heller… Jag blir också 30 i år och väntar mitt första barn till sommaren.

Emmy, 24 år (25 i år). En son född 16 februari i år.
Veronica, 33 år. Har en dotter på 1 år och 4 månader, jobbar för fullt på nr 2 och hoppas att det tagit sig denna månad (BIM +3 idag =)
Amor vincit omnia
Malin 21 år..sen igår.. *likgiltig*
Inte gravid, inga barn, vart gravid hade ingen ekonomi så den graviditeten fick jag avsluta tyvärr.
Inga planer på att bli gravid förens min karl blir glad igen (arbetslöshets depression) får ett jobb så jag kan gå ned i tid + att en till inkomst till våran kassa skulle passa bra :)
Läser här inne för det är så himla kul att få ta del av andras lycka.
Natascha 21 snart 22 (i augu) inga barn, men e bebis sugen dock… Läser här å ställer frågor så lite aktiv är jag.

Emma 19 år och väntar barn nu:) har inte varit på undersökning men gjorde ett test nu och det visade positivt:)

Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Sofie född 1981 (blir 29 år i år) från Dalarna. Har två flickor på 2½ år, så det här blir 3:e barnet :)

Maria, fyller 27 år om ett par veckor. Har en pojk som fyller 8 år i år och väntar en liten till, BF i September :)
Amanda ganska nyligen fyllda 22. Var gravid i oktober/november men avslutade den pga att jag och sambon bara varit ett par sen augusti och vi båda är studenter.
men det kommer nån gång, när vi flyttat till en större lägenhet (nu bor vi i en 1,5a med två illrar och jag vill gärna kunna stänga om ett rum som en bebis kan ha för sig själv.
Grattis till alla er som väntar barn!!
Mikaela 20 år ( 21 i maj )
Inväntar att lilla sputnik i magen skall kika ut snart
BF 18 April.
Stor djurfanatiker :P Med hållning och högsta intresse på reptiler & Exotiska djur.
Och självklart hundkraken och illern här hemma med :)
www.blueberryhedgehogs.com