#2 Japp, det är min första :) Är det din första också?
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Jag hade inte ens någon mage i vecka 18 #2 

#5 Åh, ja där står ju en liten gullunge :)
Med Vänliga hälsningar

#12 Wohooooo =)
#16 Jag tycker att det kan skifta från dag till dag ibland.
De lever sitt eget liv, de här magarna. 
#17 hhehe jaa men jag kan bara hålla med! :)

Putt :)
Med Vänliga hälsningar

Jag vill också ha en mage att visa upp! 

Vad fina magar ni har allihopa!

#39 Ja, den var ju en bit större än vad min lilla mage var i vecka 20 :P Jag har i och för sig inte så stor mage nu i vecka 32 heller.
Med Vänliga hälsningar

hehe ja det är det jag menar.. men läste idag att är man lång och smal så ser magen mindre ut.. jag är varken lång eller direkt smal så kanske därför hehe

#41 Det är möjligt men jag hae en väninna som är smal och medellång. Jag lovar, har aldrig sett en så stor mage! Men jg är ju ganska smal…men kort och jag har liten mage :P Jag tror att det är ganskaolika från individ till individ. Mysigt med stora magar :P
Med Vänliga hälsningar

Man kanske inte ska rösta, men jag tycker att #8 och #27 var väldigt fina, typ den perfekta gravid-magen. :)
#45 var en väldigt artistisk bild.

#46 Tack, det var kul att höra :) Nu är den lite större men fortfarande väldigt rund och "välformad". Det var nog en sådan mage jag hade önskat mig faktiskt :)
Med Vänliga hälsningar
#47 hehe, ja det är väl alla tjejers önskan, att få en sån mage :)
jag tycker att den här bilden är fin..: http://thetrendsetter.files.wordpress.com/2007/11/christina-aguilera-pregnant-naked-harpers-bazaar-17.jpg
ungefär hur jag vill se ut när jag blir med barn, fast med svart hår och smalare ben 
Vilken månad är du i nu?

#48 Ah, fint! Jag är i vecka 33 nu. Alltså är det knappt två månader kvar och jag är så glad att jag inte fått några hudbristningar :)
Med Vänliga hälsningar
Vecka 33 är alltså typ 7e månaden? :p
Det är ju jättebra att du inte har fått hudbristningar. Jag har hört att kvinnor får problem med dem och att det blir ärr som man måste ta bort med laser.. Så du är lyckligt lottad mao. 

#50 Japp. 7 månaden :) Ja, tyvärr är det väldigt vanligt med hudbristningar och jag har rädd att jag skulle få det…men tydligen var min hud töjbarare än jag had kunnat tro :P Jag har en väninna som fått två barn och har jättemycket bristningar. Hon mår dåligt av det, stackarn. De går inte bort. De bleknar, men försvinner inte. Jag har smörjt in huden med kallpressad linfröolja efter dusch, för det blev jag tipsad om. Det kanske var det som gjorde susen.
Med Vänliga hälsningar
#51 Ja det kanske var linfröoljan som gjort det, det är ju bra. :)
Jag har bristningar, men jag har inte fått några barn än, jag vet inte hur jag ska få bort dem, tror att det är för att jag har gått upp och ner för mycket i vikt, men är inte säker. :P
Har du kommit på några namn till bebisen? :)

#52 Jobbigt för dig! Hoppas de går bort med tiden då. De kan göra det om man har tur. Inga namn bestämmda och klara men vi har pratat om några flicknamn. Om det blir en pojk har vi ingen anin om vad vi ska hitta på :P Flicknamn vi tänkt på är Matilda, Julia, Angelica…något klassiskt namn som slutar på A där. :)
Med Vänliga hälsningar

Jag sprack på hela magen när jag tog ur spiralen för att bli gravid, inte vackert alls. Och inte skönt heller, det kliar!

#51, 51, vad jag har läst mig till verkar det som att även det här med att om man får bristingar eller inte går i arv… är det något ni hört något om? Jag fick bristningar på sidorna av brösten när jag var yngre och de fick ett ryck och skenade iväg storleksmässigt men de gick som tur var bort såsmåningom.

#56 Det har jag hört också. Min mamma fick inga bristningar ens när hon väntade mig och min tvillingsyster :P
Med Vänliga hälsningar
Golgadoth:
Tack så jättemycket!!! :)
#53 okej :)
jag gillar ovanliga namn.. haha. har bestämt, att om jag får barn, och det blir en tjej/tjejer ska hon/dem heta Morticia och Xena, men om de blir pojke/pojkar ska dem heta Zoltan och Emanuel. :)

#59 Coola namn! Vi r nog lite för fega för att döpa till något sådant. Däremot så känns det som att ett blomm-namn skulle passa eftersom vi båda är väldigt intresserade av växter. Finns många latinska udda namn som är jättefina på flicka. Tex. Vanda, Cattleya och Akleja. :) Det är lagom vågat för oss tror jag.
Med Vänliga hälsningar
#60 Cattleya var väldigt sött :)
helt out of topic, du är jättelik Amy Lee, min största idol. ;D <3

#61 Haha jasså, aldrig hört. Vem är det?
Med Vänliga hälsningar
#62 hon är sångerska, och typ.. halvmodell eller vad man ska säga :) hon sjunger i bandet Evanescence.
http://www.youtube.com/watch?v=ZW80syAQk5w
ni två är ju typ lika fina.. :$

#63 Jasså, där ser man :) Ja, på vissa bilder liknar hon mig lite faktiskt…men hon är lite "grövre" i ansiktet. hihihi Tack
Med Vänliga hälsningar
#64 haha ja, tänkte på det lite, när jag såg filmen igen xD
hon har ju typ hamsterkinder, du har mer raka och smalare :>
Golgadoth:
Nu blir jag förvirrad. Hur ser du att Trollhassel är lik Amy Lee? Har jag missat ansiktsbild på Trollhassel här i forumet, eller? :)

#66 På min sida har jag en bild på mig :)
Med Vänliga hälsningar

Kul att få se lite olika magar! Själv är jag i vecka 22 men har inte tagit några bilder än.
När det gäller namn: Tänk efter två gånger när ni väljer udda namn - barnet skall ha det hela livet… 

Ser så jäkla mysigt ut :D
Längtar tills man själv har en bulle i ugnen.
Va ju gravid till vecka 9 innan jag gjorde min abort men nu längtar man tills man ska få gå en hel graviditet ut :D
I think more things before breakfast than people think all day 

Jag saknar min underbara mage som egentligen bara var i vägen… men ändå :( Konstig känsla.

#75 vilken liten mage :)

#77 Haha, ja den är som en liten boll bara, men tydligen är allt i sin ordning i alla fall. :) Jag vet inte om det beror på att jag inte gått upp så mycket i vikt kanske. Nu har den sjunkit ner lite också så den är ännu mer som en boll :P
Med Vänliga hälsningar
Trollhassel:
Lite sådär är min mage med. Bara just där bebisen ligger… Lite lustigt! :) Men jag har heller inte gått upp mkt i vikt… ;)

Ååh ni har sådana mysiga magar allihopa!

Med Vänliga hälsningar

93# Haha, vart är du ful någonstans! Otroligt vacker, det lyser om dig på nå vis *ss* Var bara tvungen att säga de =P
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus

#94 tack :)
Med Vänliga hälsningar