Gravid iFokus

Gravid

Etikettförlossningen
Läst 2561 ggr
Crispig
2010-03-07 00:28
0

(O)Roande förlossning

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag såg den här idag och kunde inte låta bli att tänka på er här på sidan. Hoppas jag inte gör någon orolig. :P Ville dela med mig av denna klassiker. :)

Crispig
2010-03-07 00:32
0

Har säkert blivit framförd här förut men, aja. :)

bfee
2010-03-07 01:01
0

Usch o fy säger jag bara!!!
Har aldrig varit nåt vidare John Cleese-fan,
o har heller aldrig uppskattat den brittiska humorn!

O inte ändrade jag mig idag heller!

[LucyInTheSky]
2010-03-07 10:38
0

Gillar inre heller John Cleese.. Och jag fattar inte den engelska humorn heller..

JMax
2010-03-07 11:17
0

Hehe!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Crispig
2010-03-07 14:50
0

Inte? Va synd, har alltid älskat monty python.  :) Jag gillar deras ironiska humor. :) Man tycker så synd om den stackars mamman!

bfee
2010-03-08 10:47
0

**Crispig:
**O jag är tvärtom, jag tycker den är sååå låg o jag tycker bara det är tråkigt! Detta videoklippet, t.ex, spolade jag förbi det mesta o skakade la på huvudet o suckade lite. Tycker aldrig synd om nån då det är så uppenbart märkligt o sjukt o fejkat allt…

Jag har oxå sjuk humor - men INTE brittisk sådan! :)

Min sambo älskar ju den där serien som han är med i oxå, vad den nu heter. Så dålig koll har jag. Den utspelar sig på ett hotell… *hmm* Jag döööör av tristess om han tittar på den o går o gör nåt annat. Just ja, "Pang i bygget" (Fawlty Towers), heter den ju…

Sen gillar jag inte heller den där "Grevinnan & betjänten" som man alltid såg vid jul förr… O kan bara inte med Mr Bean heller (o nu har dom börjat sända den dåren som tecknat för barna med). :/

Men det är la för väl att vi alla är olika! ;)

Crispig
2010-03-08 20:52
0

Japp, precis som med musik och allting annat så skiftar ens intressen även innom humor :) Jag har aldrig heller varit särkilt road av Mr Bean, vilket e synd då min sambo verkar älska honom ><'.