Läcker vatten?
Vaknade tidigt i morse av att sängen var blöt! inte mycket men som om man spillt lite vatten… hade varit på toa högst en timme innan så jag kan ju inte ha kissat på mig.. hm.. undrans om jag läcker tro..
Hoppas verkligen inte han tänkt komma idag! vaknade med ont i halsen, hosig och hes :( ska kan födas prematur (v. 35 +3) så kan det ju inte vara så bra för hans lungor om jag är förkyld! och inte vill jag hålla mig ifrån min egen bebis tills jag är frisk heller. Nej hoppas han håller sig inne ett par veckor till tills han är mogen att komma ut och jag har hunnit bli frisk! 

Det är ju bäst att kolla upp det på förlossningsavdelningen i alla fall. Om du läcker mycket vatten så kan det ju gått hål ordentligt i fosterhinnan vilket gör att bakterier kan komma in till bebisen.
Ta det lugnt, kyra på dig och hoppas att bebis väntar ett tag till.
*håller tummarna*
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
melia:
Aj aj, jag hoppas att du ringt din bm eller förlossningen o varit in för kontroll vid det här laget! Berätta hur det har gått är du snäll… Tänker på dig (er)! :) *kramen*

nej jag har varken ringt eller varit in… borde jag gjort det tro.. nu blev jag ju lite orolig
har i varje fall inte läckt mer än idag!

#3 Jag tycker absolut att du ska ringa och prata med dem. Bättre en gång för mycket än en gång för lite.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Japp jag har ringt nu :) hon sa att om jag inte läckt nåt mer under dagen så behövde jag inte oroa mig :) men skulle ringa tillbaka om det hände igen.