Nu är det...

Med en sådan liten going så skulle jag också längta efter en, två… eller fyra till. Lite samma logik som illermatematiken:))
Du har en riktigt fin dotter!
Carpe Diem

Åh, så söt! Jag förstår att du har mersmak :P
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Hon är verkligen söt! Men mitt uppe i graviditeten med foglossning, svimningar, illamående och grym trötthet så kan jag inte förstå hur folk tänker när de skaffar mer än ett barn. Varför gå igenom allting ännu en gång liksom?

#3 För att man vill ha fler sådana där såklart :) När du väl sitter med bebisen i famnen så har du glömt bort allt vad foglossningar heter och kommer gladeligen skaffa fler.. det är jag helt säker på ;) När det kommer till graviditeter och förlossningar så sägs det att man glömmer oanständigt snabbt!
Carpe Diem
#1 Har jag inte tänkt på att man kan jämföra med illrarna
#2 Tack, ja söt är hon, även när hon hittar på rackartyg 
#3 Jag hade en ganska problemfri graviditet, bara illamående och lite ryggvärk på slutet, så jag håller tummarna för att det inte blir värre nästa gång =) Men man kan ju ha otur…men det är värt det när de kommer ut!
#4 Tog ungefär 6 månader för mig att inse att jag ville ha flera, direkt efter så sa jag ALDRIG mera *fniss*, så man ändrar sig =)
Här har hon lekt med saker som hon inte får röra =)
Amor vincit omnia
Jättesöt tjej! :)
jn84: Du kan ju fråga mej.. ;) Jag har ju en son på 1½ nu och fogar som bangat för längesen.. Jag hade liknande problem med sonen också.. men på nått himla sätt är de ju såklart värt de!
men de blir INTE en tredje så länge dessa två är SMÅ.. FÖr att gå med den hrä foglossnongen och TVÅ små barn gör jag aldrig.. men när dom vuxit till sig lite kan de säkert få komma en sladdis. ;)

#5 Hahahahaha.. Sicken sköning!
Carpe Diem
mys tjej!
Grattis i efterskott!
Tiktok: @iminaandetag
Instagram: @iminaandetag