kräkningar
Dessa kräkningar, hur gör ni för att lindra dem? Har ätit postrafen, Mer eller mindre hela natten har spenderats på toa. kan inte ens dricka en klunk vatten så kommer det upp 10min senare. Helt utmattad nu med en sprängande huvudvärk och hela tiden berädd att springa till toa. Måste detta gå över snart…

Stackare. Vet hur du har det. Jag testade allt, men inget hjälpte. Äta torra skorpor, ät lite och ofta, undvid fet mat osv. Lönlöst för mig. En tröst är ju att illamåendet brukar avta runt vecka 12. Mitt illamående höll dock i sig till vecka 20. Om det känns för jobbigt å får du försöka tänka på din lilla bebis i magen. Rid ut stormen och ta hand om dig.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
ja dessa dagar är nog de värsta, vissa dagar illamående och det kan man överleva men sånna här dagar ligger man verkligen däckad. 15h toalettvistelse och kanske börjar det bli lite bättre nu (fått behålla vätska jag druckit senaste 2h iaf-rekord idag). peppar peppar snart är denna dag över…
Jag vet hur det kan vara. Jag hamnade till slut på sjukhuset med dropp bara för jag inget kunde behålla då jag var gravid.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!