Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 2460 ggr
Pollenchock
2009-11-16 12:41
0

Lite stöttning behövs

Har en i vanliga fall regelgunden cykel på 27 dygn. Helt plötsligt började den strula så i september var den 46 dygn och oktober 14 dygn (!). Bägge gångerna när tant röd äntligen kom blödde jag bara mycket sparsamt fast med ganska stor smärta.

Nu idag är jag på dag 37. Samma dag som jag hade BIM, alltså dag 28 i cykeln, så fick jag istället bruna flytningar. (Hoppas ingen är äckelmagad men dessa forum är ju till för detaljer). Detta har nu hållt i sig hela förra veckan och fortsätter varje dag.

I fredags fick jag för mig att göra ett gravtest. Som misslyckades såklart, och jag vet fortfarande inte vad det är som pågår med mig. Jag både vill vara gravid och vill inte. 

I lördags blev sambon involverad i min konstiga kropp och han vill att vi gör ett nytt test. Ska se om jag kan få tummen ur i eftermiddag kankse. Vet inte vad jag vill med tråden, bara ha lite stöttning i oron över vad min kropp pysslar med. Någon annan som fått utebliven mens men bruna flytningar istället? Är det kanske ett missfall det handlar om med tanke på mina konstiga blödningar eller är det något annat fel på mig?

man googlar ju tyvärr lite för mycket och läser mest hemskheter när man söker på missfärgade flytningar.
*orolig och lite ledsen*

Trollhassel
2009-11-16 13:16
0

Håller tummarna för att allt är bra. Oregelbunden mens kan ju bero på lite allt möjligt, men är oftars orsakad av hormonell obalans. Kan bero på stress, viktnedgång, viktökning, deppighet eller vara helt oförklarlig. Det behöver inte vara något farligt, men jag tycker ändå du ska kolla upp det ordentligt. Det är jobbigt att gå och vara orolig.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

jn84
2009-11-16 13:56
0

Tycker också du ska gå och kolla upp det. Förhoppningsvis är det bara din kropp som jävlas lite, men det är alltid skönt att få veta att allt är som det ska.

Lycka till!