Gravid iFokus

Gravid

Etikettsajten
Läst 2842 ggr
kamjo
0

KÄRLEK!

ÅÅÅÅååååååh va jag trivs med gravid.ifokus =) Är medlem på familjeliv också, men mest för att hålla koll på min graviditet =) Ja ni vet, hur många procent man gått och sånt. Men jösses vilket forum, de är galna, det kastas skit fram och tillbaka hela tiden, och det är allmänt rörigt!

Tack för att ni finns! Kyss

JMax
0

Hehe! Jag var medlem där av samma anledning som du. Tycker att de flesta var helgalna…Mycket bättre stämmning och svar på frågorna här.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

kamjo
0

#1 Råkade slinka in i en tråd om ultraljud, en tjej som lagt upp sin bild på troligtvis blivande flickan… hon skrev att nog syntes det blygdläppar allt…. men oj…. då började folk tjata om att det skulel vara dörmmen för pedofiler i den tråden och allt vad det nu var… men snälla…. Nä som sagt, tacka vet jag gravid.ifokus <3

jn84
0

Är också medlem där av samma anledning som ni :)

Känner att gravid.ifokus är lite som min mentor och familj. Får massor med hjälp och stöd här och det är så roligt att läsa om alla andra.

På fl är det så sjukt mycket folk och jag tror inte jag har stött på en enda tråd som varit trevlig rakt igenom. Det är alltid påhopp, sjuka diskussioner och smutskastning. Visserligen ganska fascinerande, men jag skriver nästan aldrig inlägg.

JMax
0

Man vill ju inte ställa frågor på familjeliv heller, man är rädd att bli idiotförklarad eller att tråden ska spåra ur helt.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

jn84
0

Oavsett vad man frågar så verkar ju nån alltid kunna se frågan från nåt sjukt perspektiv och vända allting till att bli ens fel och man känner sig helt värdelös. Tycker verkligen synd om folk som börjar bli desperata och hänger ut sig själva väldigt mycket i ett känsligt problem, och sen börjar folk spotta skit.

Förstår inte folk att det är riktiga människor med känslor bakom skärmen?

Här känns det som att man kan fråga precis hur dumma frågor som helst, man får trevlig hjälp ändå <3

sandra1977
0

ja..stämningen härinne ÄR väldigt trevlig…o har varit så länge jag har varit medlem här..ca 2 år.. Gladdäremot finns det tyvärr andra ifokussajter där det är mindre trevlig stämning..sen är det väl alltid intressant att höra andras åsikter eller funderingar kring olika saker..man kanske är rädd,arg,ledsen eller bara HORMONSTINGlad inga frågor eller tankar är dumma!! så fortsätt att skriva alla ni som är osäkra!MVH Sandra.

kamjo
0

Kan ju bara hålla med samtliga föregående talare, här kan man verkligen få vara HUR korkad man vill (eller är Flört) och alla hjälps ändå åt och kommer med tips, ideér och hjälp, oavsett vad det gäller! Keep up the good work girls!

#6 Visst finns det ifokussajter som e ganska hemska… men JUST HÄR trivs jag som fisken i vattnet för det flesta här är ganska lyckliga för oftast har de en liten bebbe på G, och skulle någon förlora sin bebbe, då rycker alla in och stöttar så gott den kan.

Säger som jn84, det här känns som en familj, alla är måna om varandra och stöttar varandra i vått och torrt!

sandra1977
0

#7  Skrattande

regskylt
0

jag älskar gravid.ifokus. hänger kvar här än fast jag födde i juli förra året :)

är så härlig stämmning här och man behöver inte oroa sig för påhopp och liknande som i många andra forum..

Trollhassel
0

Jag har samma uppfattning. Gravid.ifokus är det i särklass trevligaste forumet, och vi hjälper och stöttar varandra. Jag får en uppfattning av att folk VILL misuppfatta varandra på många andra forum, men inte här. Här försöker vi i stället förstå varandra så långt det går.

Jag lär ockå bli kvar här efter att min lill* är född.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Johanna
0

folk är galna på familjeliv! haha

[Catteklina]
0

Denna sidan är underbar :)
På familjeliv lyckas dom i alla lägen att få folk att framstå som dåliga (blivande) föräldrar på ett eller annat sätt.

Hannapanna
0

Ja de är en betydande skillnad på ifkous och familjeliv!

Jag är också medlem på familjeliv men håller mest till i medlemsgrupper. Tex med folk från samma stad, eller så..
Men man får verkligen sålla både trådar och folk på FL!