Magbilder 2
Folk har ju önskat en magbilder 2-tråd, då den andra är seg att öppna, så jag öppnar en magbilder 2.
Lägg in era magbilder och skriv vilken vecka ni är i 
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Tack Telefonkontakt! 
putt

har folk inga magbilde längre? 

Så här såg jag ut 11+0

*** Kärleken övervinner allt ***

#11 Vad spännande med UL :-) Helt underbart med två små liv!

#15 Oj, vilken mage! Det syns verkligen att det är nära nu eftersom magen sjunkit ner lite! :-) Hoppas du inte behöver vänta allt för länge!

#16 Den har växt på bra på slutet kan ja lova ;) hehe. Hoppas inte heller de dröjer allt för länge, vill bara ha min bebis nu!
#12 oj vilken liten msyig mage :)
#18 Tack tack :)
Jo den är väldigt liten för att vara i v 32 tycker jag :)
#17, ja nu är det baskemig dags för den att komma ut! vi är ju nyfikna!!! :D :D :D *kramen*

#20 Men Karolina! Va gör du här? Tänk va världen e bra liten du ;) hehe. Ja kan lova, ingen vill ha ut den så mkt som ja, men den envisas juh me å stanna där inne..HAr dock börjat känna av lite små värkar eller sammandragningar eller va man nu ska kalla de..har inte kännt så innan så nåt nytt är de iaf ;) Kram
#21, tjuvläser ;)
nytt låter bra, då kanske den är påväg snart ! hoppas hoppas!!!
för nu har vi baskemig väntat tillräckligt! :D kramen

#22 Joo, fast de försvann igen..typiskt nog :/ Men men, bara å hoppas på att den kommer i helgen :D kram
oj v 33 + 5 ska det vara :P

#29 okej :) fint!
jag har två liljor + en massa blad

Vilka fina magar alla har :-)

Hmm, länge sen jag tog bilder… borde göra det kan man tycka…

oj vad bilden blev konstig da….

Jag är inte gravid nu, men var senast 2005.

Åh mysmagar! Ja längtar tills min blir lite större! Va på pansionär-bussresa för nån vecka sen och alla kollade lite extra men ingen vågade säga nått. De trodde väl att ja hade gått upp i vikt ^^ (Va platt om magen förr). Bild på #38 ni som vill se va ja pratar om. ;)

#45 Tiden går fort, snart har du en riktig kalaskula att stoltsera med;)
Jag tycker inte att det känns som att det var länge sedan jag satt och förvånat stirrade på en sticka med ett litet plus på och nu går jag här med magen i vädret och bara tio veckor kvar till bf :)

#46 Oj va kul! Ja de har ju gått otroligt fort sens vi fick veta det. Så du har nog rätt om 3-4 veckor har jag nog kalaskulan allan. ;) Hihi!

#49 Vilken fin mage du har, den ser rätt liten ut med tanke på antalet bebisar :)

#50. Tack =) Själv tycker jag den är enorm haha. Ivägen hela tiden =)
Men jag ligger precis ovanför den övre kurvan för "normal grav.", så kanske är den liten iaf. Hade väldigt liten mage med sonen oxå.

Ja, men det är väl skönt! Precis som du säger så är den ju "ivägen" även om den inte är enorm :)

#53 tycker du såg större ut i vecka 15 än i vecka 19? Men det kanske är bilden?

vad fin du är Tezzie!

Haha, Tack 

jag fick inga bristningar,varken min första el andra grav..har nog något kort nåntans..

haha ursäkta ändan!!!

#58 Nej, inga bristningar (än så länge), men jag fick inga sist heller. Jag är däremot mycket större denna graviditet.
Har ju iofs många veckor kvar så det kommer nog. Men jag smörjer med body shops kroppssmör som en galning ;)
Du har ju söt mage nu :)

Har knappt smörjt magen alls och än så länge klarat mig från bristningar och magen är kolosal redan nu i v32, så jag tror jag klarar mig från dem helt. *tvi tvi* Så själv tror jag mer på arvet än på krämer vad gäller bristningar.. :-)
Fanken, måste ta foto på min egen mage snart. var mååååånga månader se nu.

ÅÅÅÅHH vad mysigt med alla magar. Längtar tills jag blir gravid. Jag och sambon har försökt sen i maj nu så vi har passerat vårt åttonde försök nu. Grattis alla till era fina magar

Ja då är det bara att fortsätta att smörja in magen med hudlotion. Men om man får bristningar så blir det väl ett bevis på att jag är fertil =P

#64 Jag vill bara önska er lycka till och det kanske kan hjälpa att besöka oss som är gravida, vi skickar alla bli-gravid-baciller till dig ;)
#63 Visst har det väl med att göra hur fort magen växer?
#65 Japp, jag smörjer i förbyggande, sen tror jag att bebis gillar när jag är där och smörjer och knådar :)

#64 Jag vill bara önska er lycka till och det kanske kan hjälpa att besöka oss som är gravida, vi skickar alla bli-gravid-baciller till dig ;)
#65 Japp, jag smörjer i förbyggande, sen tror jag att bebis gillar när jag är där och smörjer och knådar :) en får vi bristningar så förde et

#65 Japp, jag smörjer i förbyggande, sen tror jag att bebis gillar när jag är där och smörjer och knådar :) en får vi bristningar så förde et ju med sig

#65 Japp, jag smörjer i förbyggande, sen tror jag att bebis gillar när jag är där och smörjer och knådar :) en får vi bristningar så förde et ju med sig något ott

Min dator är knäpp och lever ett eget liv 

vilka små söta magar ni har.. vågar inte lägga upp min är i vecka 21+2 o är som ja bär 4lingar men är bara en.. :S

har ingen bild på min mage men den e knappt synlig än (v 24)
blir nästan lite avvis på allas fina bäbis magar..

Jag vill också ha en sån fin mage :). Jag har lite mage, men det är inte tack vare bebis utan på grund av lite för mycket god mat och godsaker. 

#86 undrar hur din ros kommer se ut emot slutet av gradvitenen. Förhoppningsvis lika fin =)

#88 du menar väl #87 :). Och det undrar jag också.
#87 riktigt snygg tatuering. och fin mage
Jag är så avundsjuk på alla era vackra magar! 
Ser fram emot dagen jag börjar gro min egen…

#87 Jättefin mage o snygg tatuering! Min stjärna sitter längre ner än din ros, den ser lite miffo ut nu för linjerna typ flöt ut får se om jag snoffsar till den nått efter denna bebbe.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Tackar :)
hehe jao kan ju undra hur den kommer se ut sen..Just nu har den blivit lite större hehe
Men hoppas på att den inte blir allt för förstörd sen :)

#92 en ros kanske är enklare att rätta till sen än vad en stjärna är. Fast jag vet inte. Håller tummarna för att den inte blir förstörd. Lycka till

så många fina magar, man blir ju aldeles bebissjuk,,, KAnske dags för en 3:e… =)

#94 blir du sugen på en tredje, vad mysigt.Vi har försökt i tio snart elva månader men ännu inget resultat. Vi är helt inställda på att det kommer att ta tid och att det kommer när det kommer, men nu vill jag också ha en sån fin mage :(

Jag saknar min mage när jag tittar på alla fina magar här inne. Nu har jag bara en slapp eftermage :(
Men å andra sidan är det ju ganska skönt att kunna röra sig ordentligt igen…

#lycka till!!!

#95 lycka till!!!

#98 tack så mycket!!! =)

usch vad bebissugen jag blir igen när jag ser era magar!

#101 vem blir inte det ;)

JAG… blir inte det alltså… inte en sekund!! Även om jag njuter av alla era fina magar 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Okej (*ler stort*)

Hehehe, men jag är en gammal människa med tre barn och en historia av enbart elände kopplat till graviditet så jag har mina randiga och rutiga skäl. Men som sagt jag njuter av era bilder och berättelser 

#105 Då förstår jag :)

Vilken Bola (gravidpingla) skulle Ni välja?
Finns så många fina och jag kan inte välja.

Oh, alla har så sötabebismagar! Vill också ha ;)
/Christine
Saknar min mage……undrar om man ska skaffa en till =)
Amor vincit omnia

Puttar upp!! Använd denna för nya magbilder!

#116 Vilken fin! Jag kan inte ligga många dagar efter dig. När är du beräknad?

#117 jag är beräknad den 7 Juni. Längtar!!! =)

Alltså, jag vill OCKSÅ ha en bebismage.

Vilken liten fin mage du har 

#121 hehe.. tack så mycket =) Men liten vet jag inte. Tycker den är bara stor och ivägen =P

#122 Ja från sidan ser den väldigt liten och nätt ut… jag har haft stora problem med vätskeansamlingar under mina grav. så jag har sett ut som en flodhäst, stor stor stor!
Vilka fina magar alla har :)
Min har inte börjat synas förrän nu dom senaste veckorna :D Ska försöka få en bild på den en dag :)

är sååå avis på allas fina magar :P var bara tvungen att säga det heheh, men det är jätte kul att se hur alla "ser" ut i olika veckor. själv hoppas jag iaf efter sommaren, kunna komma och säga att jag också ska få en sådan mage :D

Hej. Är ny här inne..va mysigt det ser ut med alla magar =) Är själv gravid i 6 veckan, men oroar mej väldigt mycket för missfall. Försöker tänka possitivt men det är svårt..

Puttar lite…

Jag börjar ana min lilla mage. Snart får ni se den :) Är i vecka 13 (12+5) nu och känner tydligt att jag ar något som växer i magen när jag tex. ligger på mage eller sitter på huk.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Vad sugen man blir på att få en sådan goa magar… men inte än :D Har ett år kvar av min utbildning och det är inte så smart. Men nångång i framtiden kanske =)

. Tog denna bild igår. Är V. 36