Vårat underverk
Äntligen har våran lille bebis tittat ut, 4 veckor innan BF.
Blev inlagd i början på månaden pga. havandeskapsförgiftning och i v.36+1 blev jag igångsatt. Tyvärr blev "förgiftningen" värre under förlossningen med högre blodtryck, skakningar/kramper, kräkningar och kissningen la av. Efter 13 timmar sjönk hans hjärtljud och allt slutade i ett akut kejsarsnitt då mina värkar inte gick att sakta ned utan kom en efter en hela tiden och jag kunde inte kontrollera situationen längre, skit läskigt.
Så den 13 september kl. 22.25 tittade våran lille pojke, Noah, ut med sina 2628g och 49cm :) En stolt pappa visade honom snabbt för mig, medans jag ilades iväg till intensiven.
Idag fick vi äntligen åka hem, jag har tillfrisknat, allt går åt rätt håll med njurarna och blodtrycket har sjunkit. Noahs blodsocker är stabilt och ammar på bra, så det känns frid och fröjd :)
Äntligen kan man njuta och försöka glömma det hemska, så från allt kaoset kom det ut något underbart.
Det finns ingenting att ångra här inte, han är det bästa som hänt oss <3
-C

GRATTIS!!
Men vilken hemsk upplevelse. Läskigt att det kan bli så fel…
oj vilken resa!
Vad glad jag blir att höra att allt har slutat bra. Stort grattis!
Får man se bild på lillpojken? :)

Åh, GRATTIS!
Vilken start på livet för lille Noah! Det måste kännas skönt att komma hem nu!
Nu får ni ha det riktigt bra och ta hand om varandra!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Tack! :)
Hur hemskt det än kändes då och hur hemskt det än känns att tänka på det hela, så kunde det inte slutat bättre då vi äntligen fick våran efterlängtade bebis hos oss. När han ler och gör alla sina grimaser så bryr man sig inte om resten då allt gick bra till slut :)
Bifogar en bild på honom.
-C

Du milde, vilken liten sötnos!
Med Vänliga hälsningar
jäklar avd söt :)
Grattis!! Men vad synd att du fick en så jobbig förlossningsupplevelse.
Vilken liten söting!!
Vilken liten söting! Grattis!
Amor vincit omnia

Massor av grattis till er lille!
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Va fin!! Grattis!
Stor han var för att vara så tidig, skönt.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Grattis! Skönt att det slutade bra.

Vilken fantastiskt söt pojk! Himla skönt att höra att det gick bra iaf! Många grattis!
Tack alla :) Känns verkligen annorlunda att inte ha kvar sin mage längre, utan en bebis nu istället, hehe.
Fick ju inte träffa honom på 12 timmar efter merän den snabbisen, så man kände sig ganska tom utan magen och utan bebis.
#10 Jo och tur är det. Var jätte rädd att han skulle vara minimal då han mättes till att ligga -10% under normalskalan.
-C

stort grattis!

GRATTIS=D
# 4 Sweetest thing ever! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
GRattis till en liten sötnos!
Jag fick också havandeskapsförgiftning, men för mej gick allt fort och bra. Elliot är född i v.37+0 och vägde 3700 o va 52 cm lång.. ;)
Så denna gången är jag inte bara orolig över preeklampsin igen utan även över om barnet är STORT.. Tur att BM kan ha koll på båda delarna.. :)
GRattis igen till Noah!
#17 Jag är super nojjig för att bli gravid igen, har innan velat ha minst 2 barn, men nu efter denna pärsen så vet jag inte. Men jag antar att man glömmer allt det hemska med tiden :) Speciellt nu när den lille är ute och ger så mycket glädje!

#18 Jag tror att du kommer tänka i andra banor om något år eller två. Koncentrara dig på den lilla sötnos du har så går oron säkert över.
Med Vänliga hälsningar