Gravid?
Nu vet jag plötsligt inte alls hur jag ska formulera mig längre.. Så blir inte förvirrade ifall allt blir väldigt snurrugt
Men det är så att jag misstänker att jag är med barn sen ca 1 1/2 vecka tillbaka, och berättade för min pojkvän i lördas om mina misstankar. Han vart nog väldigt chockad eftersom vi inte varit tillsammans i lite mer en 1 månad. Men han vart samtidigt glad eftersom vi faktiskt ofta pratat om just barn, och att både han och jag vill ha barn. Kan åxo säga att jag är 21 och han 23.
Jag har inte gjort något test än för han ville vara med när jag gjorde de..
Men det snurrar så mkt i mitt huvve och jag har ingen jag än vill berätta de för så jag vänder mig hit då jag tror ni har erfarenhet om det hela.
Men iallfall.
Min sista mens slutade 7 augusti, vilket är 38 dagar sen. Min mens brukar komma igen efter 19 dagar ungefär plus minus 2-4 dagar. Och det har aldrig hänt att den varit försenad mer än 5 dagar.
den senaste 1 1/2 (kan vara inbillning också) så tycker jag att jag har blivit annorlunda i själen eller hur man ska förklara, känner ett fruktansvärt lugn, annars brukar jag vara väldigt på tå och nästan lite nervig. Jag tycker åxo att jag har börjat äta saker som jag inte alls brukar äta annars tex popcorn som jag alltid har hatat, chocklad och speciellt chocklad med nötter. Jag har även en lustig känsla i magen, kan inte beskriva den alls. Och jag ställde mig på vågen igår och höll på att trilla av +3 1/2 kg som varken jag eller Peter kan se vart dom hamnat hur mkt vi än vridigt och gämfört. (kan vara all ätande med) Peter har påpekat att jag är lite mer känsligare, tar hårdare på vissa saker än vad jag gjort förut.
Kan det verkligen visa såna tecken så pass tidigt? för det är säkert tusen saker till som jag tycker har ändrats med mig den senaste tiden, men det kan väll även vara så att jag letar tecken hela tiden..
Både jag och Peter känner oss jätte lyckliga om det skulle vara så. Även om vi inte varit tillsammans så jätte länge så ser vi inte de som nått hinder. För vi känner båda att vi är den rätta för varann och allt har klickat från första stund vi träffades. Och kommer att göra allt för bebisen .
Så nu är det väll bara att vänta på testet men tänkte ändå skriva av mig lite och kolla ifall någon kanske haft samma/tidiga tecken?
Det är möjligt att du kan vara gravid om din mens är sen, ja. Man kan testa från och med samma dag man flrväntar sig sin mens, och om den är sen så är det inga problem att testa sig.
Finns en artikel om Man tror att man är gravid. Lycka till!
Gör ett grav.test, så får du veta ;) Lycka till!!!!
"En stund i taget - här & nu"
Läste artikeln, tyckte nog det mesta stämde faktiskt : )
#2 jo ska göra de, men Peter ville att jag skulle vänta med de tills han kommer hem igen för han ville vara med så det blir nu i veckan : )

Det är klart att allt snurrar till sig när man blir gravid. Man kan känna sig som en helt annan människa. Hur och vad man upplever är så olika från person till person. Själv tappade jag aptiten och blev väldigt lätt ledsen….och så sov jag i snitt 14 timmar.
Du får uppdatera oss när du testat dig. Lycka till!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
#4 Det är klart jag gör : )
Har nästan tänkt att smygtesta lite innan peter kommer, men jag är en dålig skådespelare så skulle de plussa skulle jag inte kunna dölja de, lika dant om det är tvärt om. Så jag får vara snäll flicka och vänta.
Jag har varit jätte när flera ggn att berätta de för mamma, men vill vara säker först innan hon får veta nå..
Jag har trott flera gånger att jag varit gravid eftersom jag vill det, en det har visat sig att jag inte varit det, trotts att mensen var sen och alla andra symptom. Kroppen kan lura en mycket.
Men om ni vill vara gravid så är del bara att hålla tummarna =)
//Maria
Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

hur blev resultatet?