Vad tror ni?
Jag har i 4-5 dagar haft mensvärk utan mens. Men värken håller inte i sig några längre stunder utan kommer och går hela tiden. Det känns precis som om mensen ska komma närsomhelst, men kommer inte. Mensen har krånglat hela sommaren, varit sen osv.. så den är oregelbunden nu, men senaste blödningen var för 3-4 veckor sen. Mina bröst är ömma och svullna ( man ser en tydlig skillnad på dem från förut)
Igår började jag må illa när jag stod i duschen, sen kom det och gick hela dagen men var värst på kvällen.
Är också yr från och till. Så jag misstänker ju graviditet…
Men vad tror ni?
Må väl!
Gör en grav test. Det skulle jag gjort i dit fall.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!

Ja, testa dig. Låter misstänkt i allafall.
Om du vill vara gravid så håller jag tummarna för att det är så. Vill du inte vara gravid så håller jag tummarna för att det inte är så :)
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
När är det helt säkert att testa? vet ju egentligen inte när min mens ska vara.. Har hört att vissa varit gravida men ändå fått negativt svar.
Tack Trollhassel, jag hoppas så!
Ja man kan få ett negativt svar om man gör testet för tidigt, men jag skulle göra som så att jag skulle köpa ett test nu. Göra den och visar den då negativt vänta ett tag och om inte mensen kommer göra ett test igen. Sedan har jag hört att vissa har varit gravida och ändå fått ett negativt svar i flera månader, men jag själv har inte varit med om detta.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
ok :) tack så mycket!