Ullared?
Nån som vet om det finns mamma-kläder på Gekås?
Upptäckte i morse att jag inte har ett enda par långbyxor att ha på mig när magen putar ut!
Japp. det finns det, men jag tyckte att det var lite dåligt sortiment när jag tittade. Det var för drygt ett år sedan, kollade inte när vi var dit sist, men jag vet att avdelningen finns kvar iallafall.
Amor vincit omnia

Ja det har de men som #1 skriver så hade de ganska dåligt sortiment men det varierar ju från dag till dag, de fyller ju på hela tiden.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

jo, det finns… men som dom andra skrivit..
kan va dåligt sortiment.. va där 2ggr, ena gången hitta jag inget, andra gången 1 par byxor… men de finns ju en jäkla massa annat till bebisn där :)

Jodå, den avdelningen finns, men jag har inte lyckats hitta nåt, tänkte åka dit nån dag nu, så jag kan kika ;-) Bor en mil bort =)

Vilken lyx att bara ha en mil till Ullared!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#5 hehe nja… trafiken genom samhället där jag bor e väl sådär skoj…. men visst, det e ju smidigt om det e nåt man behöver ha tag i snabbt =) men tyvärr är de inte så billiga längre, de har börjat hamna i samma prisklass som de flesta andra. . . på vissa grejer iaf, sen självklart finns det ju mycket som e billigt, men som sagt de höjer priserna lite i smyg =)

Jag tar vad som helst i byxväg! Försökte med mitt sista hopp bland jeansen idag och det slutade med att jag fick ont i både mage och rygg för att de inte sitter bra. Irriterande!! Och det gick så fort. Förra veckan satt allt perfekt och nu går det inte alls :/
Åker dessutom ner till Ullared som fripassagerare i mina föräldrars bil för de ska kolla på en ny bil i Skåne. Så jag åker inte ner för bara byxornas skull :)

jag hade faktiskt bara 2 par mammabyxor.
körde på leggings, mysbyxor o ett par stretch jeans i större strl…

#7 Aha =) när blir trippen till Gekås då?

mysbyxor körde jag på hela graviditeten. orkade inte köpa mammakläder. och linnen från gina tricot och tjocktröjor snodde jag av killen.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Jag vill inte ha mysbyxor på mitt jobb, annars skulle jag inte ha nåt emot det. Dessutom har jag nog inga såna heller, så det måste inhandlas i vilket fall ;)
#9 Imorrn :D

#11 Wohoooo, lycka till =) Funderr seriöst på att åka dit i helgen me…. men jag vet inte ännu =)

Hur gick det? Hittade du några kläder?? =)