Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 2213 ggr
MalinArv
0

Havandeskapsförgifting????

Behöver lite tips och idéer. Har haft huvudvärk i ca 6 veckor och nu när jag var hos bm förra veckan hade jag fått högre blodtryck (145/85), brukar ligga på 120/80 plus att jag fick lämna ett nytt urintest för det första visade något konstigt… ???

Ska tillbaka på tisdag för att få svar på urinprov och blodprov men jag är orolig…

Snälla hjälp

JMax
0

Åh va träligt. Men de är så duktiga nu att skulle det vara något så fixar de det, oroa dig inte!

Hoppas allt är bra på tisdag!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

MalinArv
0

Tillräckligt duktiga för att rädda en bebis??

Har kämpat så länge för att bli gravid.

Telefonkontakt
0

hur långt gången är du?

hoppas att det fixar sig för dig! *krama*

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

JMax
0

Vilken vecka är du i?

JMax
0

Googlar man så finns det mycket att läsa men stressa inte upp dig i onödan. Det står att det är väldigt viktigt att vila och ta det lungt så det tycker jag definitivt att du ska göra tills du får ordentliga svar på tisdag.

MalinArv
0

Jag går in i v 19 idag så det är långt kvar. Ja, jag får vänta tills dess och hoppas att de även testade för äggvita, annars får jag be dem göra det där å då.

Antar att man alltid kommer oroa sig för sin bebis, vilken ålder h*n än må vara i. Innan var det ju så mycket annat man var orolig för i början av grav…

Trollhassel
0

Åh, jag känner igen detdär med oro. Jag har också ont i huvudet men enlikt bm på grund av järnbrist.

Hoppas att du får svar på vad det är och att du får den bästa hjälpen du kan få. Var inte orolig, det ordnar sig säkert för dig och din bebis.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

MalinArv
0

Tack Trollhassel. Jag tänker ligga på bm som f-n, tänker inte riskera något som helst.

Trollhassel
0

Det låter bra! Lycka till!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Hannapanna
0

Malin; Det finns mycket dom kan göra för att stoppa upp havandeskapsförgiftning. Blodtryckssänkande och sånt tex. Ofta så kan de räcka med att gå på täta kontroller kasnke och om de blir värre kan man bli inlagd så att dom håller koll flera gånger om dagen på blodtryck och äggvita. Vila ska också vara det viktigtaste när man har preeklampsi.

Jag fick det i v.37+0 med sonen och jag blev igångsatt på en gång. varken han eller jag har några men efter det…

MalinArv
0

Snällt av dig. Uppdaterar på tisdag efter jag vart hos bm. :-)

Hannapanna
0

Ja gör det! :) Det kommer nog gå bra!

MalinArv
0

#10 Jag hade velat vila för jag är helt utmattad men imorgon ska jag jobba. Hoppas att bm kan ge mig en halv sjukskrivning eller något…