Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 5194 ggr
Jennifersthlm
0

Gravidas begär??

Har eller hade ni ngr begär när ni var gravida?? Själv var jag helt tokig i mandarin på burk… blev helt tokig om det inte fanns hemma, det var bara för "gubben" att gå och handla =)

Johanna
0

denna gången har det varit lugnt för mej faktiskt… inget jag direkt måste ha o inget jag absolut inte vill ha..

dock har jag haft lite svårt för mat övht nu på senare tid… o skulle gärna äta mackor dygnet runt :)

förra gången va jag helt galen i citronvatten…

Jennifersthlm
0

ha ha, ja citronvatten, det hade jag glömt, det hade jag i början, i kylen med citroner i som jag gick och drack ur många ggr om dagen =)

Smex
0

hmmm… förut var det surisar och numera är det grädde.

Men nu har jag lugnat ner mig på grädda också, kanske har ätit ihjäl mig på det =P

Telefonkontakt
0

semlor hade jag noja på! kanske förklarar att jag la på mig så mycket under semelperioden :P

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

JMax
0

Förra var det apelsinjuice, nåde den som närmade sig kylskåpet…att tro man kan ta lite bara för att det fanns 12 liter…det kunde ju ta slut…

Denna gång är det inget direkt så men mackor är ganska gott och grädde blir det lite fast jag inte ens tycker om det…känns som jag är sugen på mer feta saker vilket syns ganska tydligt med…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Lottar8
0

Mina 3 grabbar har växt upp på honungsmelon, valnötter o choklad! Nu med mitt MA var det clementiner som gällde.

clementineblossom
0

putt

intressant,höra mer Skrattande

jn84
0

När blev ni sugna på alla konstigheter?

Smex
0

#8 jag vart väl sugen efter vecka 14. Sen har det gått upp och ner hela tiden.

Johanna
0

#8 förra gången nästan direkt..

denna gången inte alls :)

Lenore
0

Jag hade dille på daimglass och pannkakor! :)

Susanne
0

4e graviditeten och inga direkta begär under någon av dem. Kanske för att jag dricker väldigt mycket vatten, vilket dämpar begär av allehanda slag, dock långt ifrån alla.

Susanne Glad

Susanne Glad

Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

HelenaMax
0

-Champinjoner pa burk

-Tarta i alla dess former

-Tonfisk rora

-Laxfisk i ugn, ra, kokad, stekt

-Minimagnum glassar

-Cola light

-Dem senaste veckorna vill jag har potatismos….

Man klarar sig ratt sa bra pa denna dieten..haha

clementineblossom
0

Skrattande hahaha vad roligt,höra vad ni är sugna på..

Trollhassel
0

Denhär tråden är nog ganska tidlös även om sista inlägget är från Maj. Jag puttar det för det ar kul att läsa.

Jag är sugen på oboy (kall och svag)

Körsbär

A-fil med jordgubbsylt

För övrigt så har jag tappat aptiten en aning.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Hannapanna
0

Med sonen va jag som tokig i IS! Jag skulle ha is i ALLT jag drack. Och såklart skulle de gärna vara is och cola.. hm..

jn84
0

#15 Det låter ju som jag!!

Brukar alltid dricka megastark oboy, men nu gillar jag den svag. Samma sak med saft.

Har köpt kilovis med körsbär i sommar och äter i princip bara fil när det är så varmt :)

[Catteklina]
0

Saft med is - Finns inget bättre just nu… Mmmm… Kan dricka någon liter om dagen när det är som värst. Fast vanligt vatten med is i också går om saft inte skulle finnas ^^
Något som man äter har jag inte haft speciellt sug efter.

Trollhassel
0

#17 Haha kul att det finns två av oss, alla tycker att jag är så konstig med mina matvanor nu. haha

Med Vänliga hälsningar

[Myy2000]
0

Jag blev enormt sugen på sand och smågrus under mina förra graviditeter.

Trollhassel
0

#20 Sand och smågrus?! Äta det?

Med Vänliga hälsningar

[Myy2000]
0

Ja, jag var jättesugen. Fick använda hela min viljestyrka för att inte kasta mig över närmaste grushög! Helknasigt!!Skrattande

Min mormor ville äta lera när hon var gravid, och farmor potatismjöl. Så vi är nog lite små prilliga i min släkt…

jn84
0

#20 När du säger det, så tycker jag inte det låter helt tokigt. Det låter till och med lite gott. Fast det är nog ingen risk att jag skulle ge mig på nåt sånt ;)

Pernilla
0

is är vansinnigt gott. Isvatten, men också isbitar. Och knäckebröd, hela tiden!

SweGizmo
0

min mamma fick nojja på oliver om jag inte minns fel, och kaviarmackor med mjölk^^ haha

Min blogg: SweGizmo.se

jn84
0

Idag var jag på bio och åt POPCORN! Förvånad Har aldrig aldrig i hela mitt liv tidigare köpt popcorn, varken på bio, tivoli eller i affären. Aldrig tilltalat mig. Men nu kunde jag inte få nog! ;)

Hannapanna
0

haha popcorn hade jag med sonen också.. :D jag åt popcorn dag som natt! :D och så IS till de då ;)

Ladyinred
0

jag är ständigt sugen på inlagd sill. har inte gillat sånt innan och cola som var favoritdryck klarar jag inte av smaken på längre…

jn84
0

Jag köper sura godisar, suger på dem tills det sura är slut, sen spottar jag ut dem. Cool