Sluta snusa nu!?
Jag är förmodligen i vecka 6. Jag har snusat tills nu eftersom jag inte har vetat om att jag varit gravid. Ska jag totalsluta nu eller kan jag trappa ner? Är det i början av graviditeten barnet skadas mest av tobak och alkohol? Kan jag ha skadat barnet redan genom att snusa innan jag visste om att jag var med barn?
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

tror att det är "lungt" fram till v8 lr nåt sånt.. för då får "barnet" inte näringen från dej…
så nej, du har inte skadat ditt barn :)
men jag tycker att du ska sluta nu när du vet att du har liten i magen..

Tycker absolut att du ska sluta direkt! Inte det enklaste kanske men tänk på vad du har i magen så kanske det går lite lättare! Lycka till!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag slutar på stubinen! 5 timmar sedan sista snusen, tro mig de har inte hänt förut (i vaket tillstånd).
Med Vänliga hälsningar

Bra!!! Kämpa på, jag misstänker att det kommer komma svackor men du fixar det!!

Jag har inte snusat sedan igår klockan 18…men det är svårt! Jag lider! Jag ska dock klara detta galant!
Med Vänliga hälsningar

Det gör du med!! Försök tänka o hitta på något annat. Ta en promenad, käka morötter, spela nått spel, läs en bok

jag slöt också direkt. men jag tror att gradiviteten är en stark motivation till att sluta för jag har inte fått något återfall av snus eller cigg.
Så börja äta något istället. Det får du göra nu med glädje =)

Jag kör med Onico. Nikotin- och tobaksfritt snus som är gjort av havre och luktar idominsalva. Jag tror inte att det dröjer innan jag slutar med det också.
Med Vänliga hälsningar
hehe, köp den med mint så svider det gött i läppen;)
Min blogg: SweGizmo.se

#9 Snusade catch med typ mint eller vad det var ett tag. Jag tycker det gör apont! Jag tror jag hoppar över det. Onico funkar.
Med Vänliga hälsningar