Frågor
Hej!
Jag har litte frågor,
Dom senaste dagarna har jag dom mest vanliga teken på graviditet förutom illa måendet på morgonen det har kommit på kvällarna i stället.
HUr märkte ni att ni va gravida? förutom att testa?
jag ska i väg och köpa ett test sen går det att ta det även om det inte är på morgonen?
Tacksam för alla svar.
Jessica
jag märkte det inte, men vi har försökt att bli med barn ett tag och har använt ägglossningstest för att underlätta det hela och jag har helt enkelt testat mig regelbundet. fick reda på det 4 dar innan jag skulle ha min mens och då är det lite för tidigt för symtom.
#1 okej jag har inte haft min mens sen i maj, då jag fick problem med mina p-piller, har i alla fall testat nu och det vissade inget men kan ju vara förtidigt med, ska ringa min mödravårds sentral i morgon och se vad dom säger
hur sen är du?
1½ månad ca
brukar du ha oregelbunden mens? beroende på vad du har för preventivmedel så kan det vara normalt (om du har nåt). men jag tycker nog att du ska boka tid på gyn o kolla upp det. hört om folk som tagit både två och tre gravtest som visat negativt och endå varit gravida.
när jag inte äter dom har jag regelbunden men ska ta och ringa i morgon så får vi se vad dom säger

Jag kännde det på mig. Extremt trött och lite "seg i skallen".
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
#7 det är precis så jag känner mig.. plus att jag är sugen på allt möjligt, i går när jag gjorde en rull tårta kom jag på mig själv med att stå och äta smörkrämen som den va 

Jag har tappat aptiten i stället. Klarar inte av matos och lukten av vissa maträtter. Igår skulle vi äta Pizza för jag var vrålhungrig…det tog stopp efter en liten stund och jag mådde illa i stället. Bröd går inte alls. Känns lite knäppt.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Jag blev slö i både huvudet och kroppen, var ofta yr och "snurrig i huvudet" så att säga, hehe. Blev det några/någon dag(ar) innan jag plussade.

Jag märkte ingen skillnad. Jag mådde lika bra hela tiden. Det enda var att jag inte fick min mens.
Kan medela att det va falsk alarm eller vad man ska kalla det
, kan det vara så att min mens uteblev då jag precis har flyttat?

jag hade inget morgonillamående med någon av mina 2 graviditeter (en dotter och en abort).
med dottern så mådde jag illa på kvällen och aborten kände jag inget av alls.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se