Gravid iFokus

Gravid

Etikettförlossningen
Läst 2057 ggr
Ladyinred
0

tid för förlossning?

skulle vara intressant att veta hur lång tid era förlossningar har tagit tidigare? tyvär är ju frågan nästan bara ställd till de som redan har barn, men ni som har vänner, bekanta eller föräldrar som ni vet hur lång tid det tog för får gärna berätta om det oxå.

Visst, det kanske är lite tidigt att börja tänka på sånt här, har inte ens skrivit in mig på mvc än. Men jag är så nyfiken, lite spänd och orolig över allt som man har att vänta sig framöver.

Myrra
0

Barn nr 1 tog 23 timmar.

Barn nr 2 kom ut i ambulansen.

Barn nr 3 tog 16 timmar.

Veronica
0

Elina tog 11 timmar på sig =)

Amor vincit omnia

Linusidah
0

Min lilla plutt Alvin tog 8,5 timmar på sej att komma ut.

jn84
0

Hur räknar man egentligen? Från vad början man liksom?

Telefonkontakt
0

tog 16 timmar från första tecknet kom, när vattnet gick.

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Susanne
0

1. 14 timmar.
2. 1½ timme.
3. 5½ timme.
4. ca 8 timmar.

Susanne Glad

Susanne Glad

Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

kitty
0

har ett barn och jag fick värkar halv 4 på morgonen och Lovan var ute kl. 13 dagen efter, med klocka. .får det till 34 timmar??

Ladyinred
0

Jag har hört talas om sånna där evighetsförlossningar och jag var tydligen en sån unge själv när det var dags att komma ut. har hört många mardrömshistorier från den tiden. "barnmorskan skriker hysteriskt; det här går inte. Och rusar ut ur rummet"

Lenore
0

Min förlossning tog 2,5 timmar från första känning (vattenavgång).

Mirjami-78
0

Fick ta båda med kejsarsnitt efter många om och men.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Smex
0

För mig tog det runt 20 timmar. Men då var detifrån slemproppen släppte. Men jag hade inte så ont, det var dom sist tre timmarna då vattnet hade gått som det gick undan.

JMax
0

Sonen ca: 5,5 timme, dottern minns jag inte riktigt men jag var på sjukhuset fyra timmar innan hon kom sen var det ju några timmar hemma med iaf

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!