Magbilder ;)
Lägg in era magbilder här ;) Skriv också vilken vecka ni är i :)

ooh, en sån mysig ide!

oh, vilka underbara "bulor"! 
åh vilka mysiga magar ni har :D

Vilka små gulliga magar ni har, när jag väntade min första såg jag alltannat änn gullig ut med min flodhästkropp..
-Gick upp 40!!!!!!kg, som tur är de kg borta nu, och med andra barnet gick jag upp från 50-56 efter förlossning så det var stor skillnad.
*putt* :)

Det är gullgit med gravida kvinnor :)
*putt* ^^

varför inga fler som lägger in bilder??? vill ju se bebismagar….:))
Jag mee :P

#15 jag har nästan en sånn där mage=) jag satt för någon dag sedan och funderade på om magen bara va lite svälld men om jag provar dra in den så kommer den inte alls lika långt in som jag kunde tidigare innan jag blev gravid=) så det måste ju vara den lilla filuren som tar platsen=)
Mysmagar ;)

#20 oj jag längtar faktisk tills min mage är så =)

#16 Min mage är lite svullen och lite fläskig efter dottern då detta är min andra grav :)
Men lite större har den blivit än den var innan jag plussa iaf :)
*putt*

mysigt med gravidmagar….
saknar faktiskt min redan……

Vad avundsjuk jag blir på era stora fina magar, min vill inte visa sig alls
Är i 16+2 nu. Får återkomma när den behagar visa sig.

#40 min syns inte heller, lär ta många veckor till innan den vill tror jag :P
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Jag uppdaterar mig också. vecka 16 (ca) och fortfarande ser jag lika dan ut :P

#46 och givetvis är det iFokus på datorskärmen! :)

#47 haha jajjemen men det är iller delen. den är alltid på och man kollar lite då och då under dagen=)

#46 Din mage har vuxit märkbart, jättesöt bebismage :)

#49 ja det har växt fort oxå. känns nästan som jag vaknade en morgon och den var 2dm längre ut=P och dom på arbetsförmedlingen tycker att det syns inte ens.
fy tusen vilken underbar mage du har erica! Verkligen den perfekta bäöbismagen man vill ha :)lycka till :)

#52 vilken liten mage. Min runt vecka 16-mage är knapt sådär, fast det ser större ut (fett) Hihi

#51 tack tack ja visst är det underbart att ha den eftersom så mycket händer i den nu med sparkar så hela magen rör sig men man är inte så smidig längre=)
#52 åh visst var det underbart att se?
#53 det kommer tjejen. alla växer olika kom ihåg det =)

#56, jag bara smyger runt här och fuskar utan tjockismage men jag måste få fråga… den där pyjamasen, krympte den typ en decimeter första gången du tvättade den???

#57 hehe ne det var nog hon som vaknade en morgon och hade blivigt 2dm bredare om magen=)

#58 Jag har en likadan som krympte otroligt första tvätten, likaså en annan tjej som hade den, blev en decimeter kortare.. tänkte bara kolla om alla dom är så=) Eller om jag är såå dåligt på att tvätta.

#59 jaja jaha jag trodde du skojjade då magen syns så där =) sjäöv har man nästan inga kläder alls nu man kan ha=(
He he, nej den krypte inte i tvätten. Om jag drar tillräckligt mycket i den så täcker den magen igen…i 3 sekunder…
Susanne 
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

jag och pojkvännen satt och kollade igenom alla fina magbilder och jag bara läääängtar till skolan snart tar slut så jag kan få sluta med mina p-plåster och försöka bli gravid! Om allting stämmer så får jag ha mage i min studentklänning, men det är ju inte förens nästa år, varför skulle jag byta linje för!?

#62 ja men se det positiva i att det är ett tag kvar då hinner ni verkligen tänka efter på en massa olika saker ocj förbereda er mentalt=)
#65 vilken mysig liten mage jU!

#70 Wow vilken baddare du 
#70, he he he.
Jo, du nu blir vi bara större och större.
Ännu mer graciösa och smidiga. Sexigare finns inte.
Susanne 
Susanne 

#72 I början ville jag inget annat än att få en riktigt stor mage, nu längtar jag tills bebisen kommer ut så man kan bli smal igen! 
#73, ja att byta från "6-pack" till "ölkagge" tär på ens fåfänga
Susanne 

Dagens magbild från mig, 33 fulla veckor imorgon, torsdag.
Började få lite bristningar för några veckor sedan, nu blir det mer och mer varje dag. Bebisen i magen håller sig mest till höger sida så därför blir det ju en del belastnig där…
Konstigt egentligen, innan jag blev gravid tänkte jag med fasa på bristningar mm men nu känns det mest bara naturligt.
Hoppas dock att de bleknar med tiden!

Tejo, vad är det för söt tatuering du har på magen?

#76 Det är en isländsk "galdrastafur" en trollruna som ska beskydda mig från djurbett. Min är vit, dvs tillhör inte svartkonsten.
Gjorde den när jag bodde på Island 2001-2002. Får valuta för pengarna i alla fall, den blir större för varje dag som går! 

haha, ja, det är ju smidigt att den växer! ^^ då vet jag vad det är för något! :)

#80 Det kommer snart! Min började visa sig vid v 18 och sedan efter v 20 tyckte jag att det gick jättefort. Nu är jag stor som ett hus 

#18 den har dragit iväg den senaste veckan, förra syntes inte alls :)

#83 nu ser man ju inte bristningar ;)

#84 De syns litegrann om man kollar noga. Med blixt på kameran syns de betydligt mer, i verkligheten ganska små och ljusa faktiskt 

#92 det ser ut som att du inte har någon enda brisning?

#93 nej jag har inte en enda men jag har fått flera på brösten och så fick min mor då hon väntade mig oxå

#94 Okej. Mina bröst är brisningsfria (Uhar så mycket hud att den inte behöver växa) men på rumpan är jag en zebra och så några på höfterna, får säkert på magen sen också, men det lär nog dröja lite till med min minimage ^^

#99 Ser helt normal stor ut :)

Nu när jag tittar på bild min egen mage så syns den ju faktiskt. Jag som tyckte att jag fortfarande inte hade någon utan bara hade blivit stor om rumpan ^^

#102 jag tror att jag är lite mindre. Jag hade typ lika dan mage innan grav, fast nu när jag känner så har fettet försvunnit och bebis har kommit dit istället, så jag känner mig lika dan. Hihi

#107 vilken vacker bild med vattnet i bakgrunden & magen i fokus!
#108 Ja visst är den fin! jag har tvingat med min mamma och fota mig där.. ;) hehe blir lite finare än när man baara tar i hallen mot garderoben hela tiden.. :) Lite kula tt ha lite finare bilder också!

#109 såna bilder ville jag med ha. men med en totalt ointresserad sambo så… =S vilken snäll mamma du har!

#109 det är ju perfekt! Jag har en arbetskamrat som är fotointresserad. Ska ta med henne till en bra plats framöver för fotosession, när magen är lite större!
#110 wow, vilken mage! hihi!

#113 oj vilken liten söt put mage=)
#112, 113, tackar!
Vänta du bara, snart så har du en jättemage du också 
Susanne 
Susanne 

#114 haha! Tack snäll du är! 
#115 jo jag väntar på det, vad skönt det måste vara att det snart är dags Susanne!
#112 Det tycker jag absolut att du ska göra! Det är de verkligen värt! :-D
#109 Ja min mamam är snäll.. ;)

#120 oj så liten mage för att bara ha en vecka kvar men den har väl minskat kan jag tänka mig

#121, den har sjunkit jättemycket. Ser ut som det är en badboll framifrån :)
Den är i mina ögon enorm eftersom jag i vanliga fall har en rutig mage, kanske därför den är liten…?
Jag ligger straxt under på kurvan vilket inte gör mig något. BM tror att hon kommer att väga lite under 3,5kg och det räcker för mig. Våra två äldre döttrar vägde lite mindre än 3,5kg när de föddes.
Susanne 
Susanne 

#123 jo precis här gissar vi oxå på runt 3.4-3.5

#125, titta! Nu börjar du få kagge *hihi*
Susanne 
Susanne 

#126 hehe, det verkar så. enligt tabellen så ska ju barnet väga snart ett kg så då måste man ju ha fått lite mage. ^^

#128 oj oj nu är det inte långt kvar =)

Guud vilken cool mage du har Susanne :) själv såg jag ut som en tunna… :(
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Tackar, tackar!
jaa, torsdag idag och på måndag ska det vara dags sägs det.
Jag vill ha NU, är så himla trött på att ha ont och stånka som en valross.
Susanne 
Susanne 

#131 hoppas förlossningen går fint =)

#135 oj oj oj den va inte stor den inte

#136 hihi! Men din mage var väl inte heller så stor i vecka 23!?

#138 Wow! Hannapanna, vad stor & fin din mage är nu! 

#139 i inlägg #46 ser du hur stor jag var i vecka 25. hittar inte bilden från vecka 23 nu på datorn tyvärr=(

#142 jo verkligen! Den har växt en hel del! 
Ferretcrow, vills e din mage innnan förlossning ;)

#144 har hon fått nu?
inte ännu tror jag

#146 hehe jag har en bild som är tagen för någon vecka sedan men måste klippa till den lite först för att inte visa allt här på forumet om man säger så. sen får killen ta en ny ikväll. men nu är magen mycket mindre

Måste tvinga karln att knäppa på min mage snart också, det är inte bara fett på den längre =)
Amor vincit omnia

är det din fjärde graviditet vangelia??

#158> Vackert… lite pinigt att stå framför fotografen sådär antar jag! :-0
#158, vilken fin bild! Önskar också att få fota sånt när jag är gravid i framtiden =)
# 159 Hahaa, ja det var inte så farligt när jag väl var där.
Värre var det innan, funderade ett tag på om jag skulle avboka tiden
Men är väldigt glad nu efteråt att jag har gjort det. Många fina bilder blev det, dem flesta är dock bara för mina och sambons ögon 

#161> Självklart är de mest för privat bruk, men den där du visade här var så stilistiskt vacker att den ändå skulle kunna passa som tavla utan att bli för näck… :)

#161, vilken vecka är du i på fotot? Jättefin bild btw
#163 Tack så mycket 
Är i vecka 32+1 på bilden

Finfin mage! :)
#167 Tack!! 

hh jag saknar nästan min mage =/

Så fina magar!
Jag saknar min mage jättemycket faktiskt.

Vecka 31. Har nu hittat ett par bristningar i min tatuering. De bristningarna sitter mitt i könshåret så de hade jag inte sett utan tatueringens hjälp, och det är knapt att jag ser dem då heller.
Jag vet inte om min mage är stor eller liten. Men jag vet att i förrgår så låg jag helt platt på mage utan problem. Haha!

#172 oj vilken söt liten mage=)

#175 Riktigt fin mage :)
#176 Oj vad din mage ser stor ut för vecka 22 :)
#177 Fin bild :)
#178 Ja den är rätt stor. Har en bekant som är lika långt gången som mig och min mage är mer än dubbelt så stor som hennes. *suck* Man kände sig som en flodko redan då. Magen har ju hunnit växa lite till nu när jag är i vecka 25.

#179 Är det bara en liten där inne?
#180 Hihi, ja bara en. En liten tösabit. ^^ Eller en stor rättare sagt. På 3Dul i vecka 25 vägde hon 817g, 100g mer än genomsnittet plus att hon var lite rund om magen. BM sa att hon nog skulle bli "ett större barn". Hoppas lilla jag på 148cm får ut henne ändå. 

#181 Det är kanske därför din mage ser större ut också om du är lite kortare själv :)
Det kommer säkert gå bra :)

#183 gud vika fina tatueirngar. Hoppas att du inte får bristningar i dem och om olyckan skulle vara framme, hoppas att de isåfall inte blir så breda och djupa. Verkligen snyggt 
#184 Tack :D Jo jag är rädd att stjärnorna ska bli förstörda.. om dom blir det får jag hoppas att det går att fixa till :)

Luckystar, jag är väldigt nyfiken på hur det går med din taturing! Jag vill hemskt gärna tatuera mig på sidan men är rädd att den ska bli förstörd den dagen jag blir gravid. Så jag vill gärna veta hur det går med din :)
#186 Jag ska uppdatera här med bilder på magen så får vi se hur den bli att se ut sen :) Jag hoppas inte att den blir förstörd men det är ju så olika :/

Det hoppas inte jag heller, för dina tatueringar var väldigt fina!

#190 Va slät hud du har på magen :) Jättefin!

#191 Tack så mkt, DG! 

Ni har så fina magar allihop :)

Är det inte dags för dig Telefonkontakt att fota dagliga bilder och lägga in? Det är väl snart dags för dig? ;)

#196 hehe, jo det kanske det är. La ju upp en från häromdagen tror jag.. Lägger väl upp en till ikväll om killen orkar ta kort 

# 193 är så kul att få se bilder så nära BF
# 195 och snart är du också där :)
Själv har jag åtta veckor till 4.e barnet och planerat kjejsarsnitt, ser ut som om det blir den 8.e sept. lite konstig känsla att veta exakt när hon kommer, men det är ju tredje med snitt så man borde ju vara van.
Nina

Telefonkontakt: Du ska veta att jag såg 20 resor värre ut över hela baken och låren, men jag vet inte om du sett mina bilder, det bleknar otroligt mycket, lite tröst…. ;)

#202 jag är zebra där också, har redan börjat blekna, men de på höfterna är så djupa att det är osäkert att de bleknar. men men, bara jag ser någolunda ut i tröja sen ;)

Oj vad många magar sen jag tittade sist. och sååå fina är dom allihop :) ska snart fixa jag också, men min kamera är tappad i golvet och vill inte vara med så jag får låna mammas snart :)

#215 oj, vad stor den ser ut de 3 sista veckorna! Hehe! I alla fall när man har de andra bilderna att jämnföra med! Är det sant att man saknar magen, låter ju hel knäppt nu när man inte vill annat än få ut bebisen & få bort magen! ;-)
#216 Jo, man kände sig ganska stoor också, tungt, svettigt och jobbigt och jag längtade bara tills hon skulle komma ut så man fick ha sin kropp ifred. Men man glömmer ju så lätt med tiden ;-) Tycker att det är mycket roligare att ha en bebis i famnen än i magen. Det är bara själva miraklet när man får se den för första gången, nyfikenheten och spänningen man saknar! Lycka till med din mage :-)
Nu har min mage börjat synas så nu kan jag också vara med och visa upp mig
. Bilden är tagen i vecka 15+0 (igår).
Nähä jag kunde visst inte lägga ut någon bild, får försöka igen senare.

#217 jaha var så du menade!
Tack, inte så långt kvar nu!

#215> Bildserien var superkul att se. tackar!

Här växer magen så det knakar, jag märker skillnad varje dag nästan.
Imorrn har jag gått 14 fullgångna veckor och jag tycker min mage är gigantisk mot många andra jag sett (på andra forum) med motsvarande tid.
På denna snygga bild ser man även de vackra märkena från gravidbyxornas mudd… *busvisslar*

Oj, ja det var en ovanligt markerad mage för att vara så tidigt… är du säker på att det bara är en? ;)

#224> Tanken har slagit mig med. men JA, turligt nog är det bara en. Gjorde ett UL i v12 och de sa att det bara var en. Håller med om att den känns ovanligt stor, är rädd att jag kommer bli ett sånt där gigantiskt monster om bara några veckor. en sån där säl som alla frågar "om det inte är dax snart" fast man bara är halvvägs… hahaha…

#223 fin mage!
#225 men det är så individuellt, den kan ju stanna av längre fram eller så är det bara så att du får en stor mage. Det lär väl bli drygt med alla kommentarer bara. Men dem får man även om man inte har storleken större. En del frågade mig runt vecka 25 om det inte var dags snart & min mage var inte alls särsklit stor. En del har ingen koll verkar det som!? 

#226> hehe, jo jag kan tänka mig det. Folk har inte världens pejl direkt.

å så fina magar, men jag ser ju inga bristningar någonstanns. mamma har otroligt mycket bristningar och de alra flesta kom mes första barnet. själv har jag väldigt osmidig hud och kommer nog helt säkert likna en sebra när jag blir gavid

#230 på mina magbilder så fanns det bristningar :P

#230 jag fick rätt mycket bristningar men mest på ryggen. Sen ser man inte dom lika bra om man fotar med olika sorts ljus osv.

Skulle någon vilja vara så bussig och göra en " Magbilder 2 " då min dator börjar få väldigt svårt med denna lååånga tråd. 
Tycker det är så kul att se alla fina magar då min egen bara är stor och sladdrig sedan innan, så bebismagen inte syns. 

#235 jo
den som lägger in nästa bild skapar en ny tycker jag!
#235 du är inte tjock *fniss* Jo om magen men inte alls i övrigt! ;-)

#237 jättefin mage ju! :-) Har du lust att öppan en ny tråd & lägga in din mage där också!? Önskemål från #235

Jag gjorde en ny tråd, magbilder 2

Så fina magar. Jag har med en fotograf fotat två mammor som jag ska ha i en folder sedan. En är närbild på en mage med ett kinesikt tecken som betyder vacker. Iallafall är det en annan fotograf som sökte en gravid tjej att fotografera för sitt examensarbete. Gärna en med stor mage. Den som fotas får en bild. Hon bor i Ängelholm.
Hej,jag är i 16 veckan men det ser mer ut som jag e i 6-7mån!
Vet inte om jag vågar sätta ut en bild,har gått upp en del i vikt….
lite för mkt kanske,men de kan jag inte göra nåt åt nu….
Har börjat känna av
foglossning redan oxå,väntar 3:an.Blev helt sjukskriven ganska tidigt med 2:an med…..

Sätt gärna in bilder men det finns en till tråd, Magbilder 2, använd den i stället!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Använd tråden Magbilder 2 istället då denna är så lång o seg.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
ååå vilka fina magar ni har