Köpa och sälja
Nu finns det en kategori på sajten som heter köp/byt/sälj. Jag tycker att det är jättebra att vi medlemmar har den möjligheten. Det är mycket man behöver när man får barn och det finns så många saker och kläder som är obetydligt använda som genom det här kan gå vidare och fler får bra användning av det till billigare pris. Nu har jag tyvärr inte så mycket kvar efter mina barn och ska inte skaffa fler barn heller men ser fram mot den dagen jag kanske får barnbarn och då kommer jag att efterlysa prylar här 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Ja det är en mycket bra idé!
man har ju oftast högar med kläder i dom mindre storlekarna. För hur mycket används dom egentligen? barnet ligger mestadels still i vagn eller liknande, så det är det ju bra att man får möjligheten av att köpa begagnat eftersom det är så mycket annat man ska köpa och eftersom man använder det så pass lite som man gör.
Hej!Är det någon som har en Brio varmfodrad helst mörkblå mjuklift??
Jag behöver en sådan…har en Brio Nova sittvagn men har ingen mjuklift…
väntar bebis i oktober… Mvh Linbam..

Ska du ha mjuklift kan jag rekommendera Babytravels, den kostar 199:- på babyproffsen, finns en exklusivare modell för 399:- o så tror jag att de har ytterligare en mjukliftsmodell som är dyrare. Jag har köpt den billigaste som jag kommer att ha i syskonvagnen. I min Briovagn har jag en hårdlift. Min är mörkblå o den finns även i svart.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Hej,Tack de ska jag kolla på!!Har letat på tradera o blocket men inte hittat någon fick för mig att jag skulle ha en brio men de e ju inte jätte viktigt..