Tips sökes
På sidor på nätet att lösa om graviditet
,böcker som man kan låna eller köpa billigt
Eller tips ,råd som är bra,tänka på när man är gravid,så.
Kramar från en ny börjare som är lite vilsen i de hära..
vet ej om de passar i denna grupp men kändes som de var bra..
hej
www.gravid.se tycker jag är bra, jag är inte med barn ännu eller något sådant, men där har jag gått in mycket och läst. Men det finns säker fler bra sidor. Men det är den som jag mest tyckt om. =)

www.growingpeople.se är den hemsida som barnmorskor och BVC rekommenderar, den uppdateras av läkare och barnmorskor och har mycket bra artiklar, info om graviditetens alla faser, om problem mm… Även info om småbarn. :-)
Är det forum du är ute efter tycker jag åxå www.gravid.se är bra. När du väl fått barn kan www.vimedbarn.se vara bra.

www.familjeliv.se finns ju med men jag kan inte riktigt rekommendera den…Tycker det är mycket påhopp o tjaffs där o ganska rörigt men jag läser där ibland.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Hejsan!
Jag har anvant mig av den har sidan, som jag tycker ger valdigt objektiva tips och rad som jag har haft mycket anvandning utav
Dem har aven borjat oversatta ovan webbsida till Svenska, men alla artiklar har inte hunnit bli oversatta an, darfor battre med den Engelska versionen.
Vad vi gjorde nar vi fick reda pa att vi var gravida, vi gick till amazon.co.uk, eller bol.com och bestallde massa olika slags bocker inom amnet. En hog med bocker att studera at mig, och en hog med bocker till min pojkvan.
Sedan laste vi varandras. Mycket intressant, nyttigt och larosamt!
:)

Tackar varmast för alla tipsen som kommit in från er..
Jag ska kolla in de mera..
Stora kramar till er,Tack igen ha en fin dag