Gravid iFokus

Gravid

Etiketttredje-trimestern
Läst 2141 ggr
kybele
0

36 dagar kvar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är de bara 36dagar kvar av min graviditet och allt är som de ska. Känner dock tryck och lite små förvärkar men inget allvarligt :D Någon mer som snart ska ha?

Smex
0

Jo en själv har väl runt 2½ vecka kvar =)

Men tro mig det går fort =)

JMax
0

Jag är i vecka 37. Det har verkligen gått i raketfart o nu har jag börjat få panik för allt som jag fått för mig att jag måste hinna med innan…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Linusidah
0

Mm, snart bara 2 veckor kvar & här är oxå massor att göra! Förstår inte hur man ska hinna allt (& det lär man inte göra heller). Jag har precis kämpat mej runt gräsmattan med krattan & nu kommer nästa projekt - blommorna! Sen är det ju dax att stänga beteshage åt hästarna, ta hand om veden & renovera klart i hallen. Fy vad tiden går alltså =)

Smex
0

#2 #3 men oj vad mycket ni har att göra. En själv är färdig med trädgården för någon vecka sen. all inköp till mig och bebisen är färdig på Måndag (alla möbler klara sen flera månader tillbaka). Hästen åker på bete på Tisdag och tjafs med försäkringskassan är jag också klar med. =O

Är det jag som har för lite eller har jag vart mammaledig för tidigt =P

JMax
0

#4 Tror det är både och!Skrattande Både för lång ledighet innan och inte så mycket att göra hehe! Du har väl ingen busunge sen tidigare heller? Lite fusk…Tungan ute

Jag ska ta tag i lite i helgen, fixa bilen o lägga in babyskyddet i bakluckan iaf så att det är med. Dotterns o min väska ska jag oxå lägga in så allt är klart o med om det skulle hända nått medans man är ute o far. Måla det sista o städa fint hemma. Kommer nog kunna hitta på en massa o göra men vila ska få hög prioritet faktiskt, känner mig ganska slut…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Inlägget är låst för nya kommentarer