Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 2032 ggr
Lizzlot
0

ge mig lite hopp :-)!

Jag och min man har försökt bli gravida nu ett tag utan resultat. Varje månad tror och hoppas jag för att sedan bli besviken. Jag letar och söker graviditetssymptom alldeles för tidigt.

Nu har jag BIM på torsdag och denna gång känns det faktiskt lite annorlunda… Är det här symptom som känns igen?

Trötthet - vill bara lägga mig i soffan när jag kommer hem från jobbet och sova, jag som annars har bra kondis blir nästan lite anfådd av efterniddagens raska promenad med hunden.

Ryggont - ont i nedre delen av ryggen, molande värk som liknar den jag har när mensen satt igång.

Brösten - större, inte mycket men eftersom jag har små bröst syns det ändå tydligt.

Så vad tror ni…kan jag fortsätta hoppas några dagar till :-) ?

IaMiaMaria
0

Hoppet är det sista som överger människan =)

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

TereseE
0

Jag håller tummarna för er, hoppas ni får ett bebisfrö i magen snart!

Vi planerar och "myser" för en syster eller bror till våran Emma (11 månader) nu. Det är underbart och skrämmande på samma gång…

Smex
0

nja dom där tecken låter mer som att det är dags för mens.

För jag kan bara se hur jag hade det och då var jag pigg och var som vanligt. Blev dock tröttare någon gång efter vecka 8.

Men man kan hoppas =)

Lizzlot
0

tack för era svar! Glad jag fortsätter att hoppas fast misstänker idag att det bara är mensen som är påväg…

Vaniljglass
0

Hoppas hoppas. Håller tummarna för dig. :-)

JMax
0

Håller tummarna här med!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Lizzlot
0

Åh, va ni är snälla, tack ! Glad  <3 <3

Veronica
0

Brösten och tröttheten känner jag igen, så jag håller tummarna =)

Amor vincit omnia