Fixerad
Tänkte bara sprudla ut min lycka!!
Att igår fick jag reda på att min lilla bebbe är fixerad. (v.33+6)
Lite tidigt för fixering men jag får väl tro att de e det första datumet som är 8/4 stämmer in bättre då. (?)
När fixerades era små? (Om de blev fixerade.)
Ronja fixerades i vecka 32 så hon var rätt tidig med det också. Hon var tidig ut också, i vecka 35+3 föddes hon. :)

William fixerade sig ca 3 veckor innan FL, han kom i v. 37+3.
Med tvillingarna fixerade sig inte Isabelle (1:an).
My fixerade sig i V.32 men kom inte ut förän 10 dagar efter BF.
Susanne 
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

De va en blandning. 
Då kan de ju gå hur som hels. Så himla spännande.
Bara bebisen är färdigbakad och frisk när den kommer ut så är jag nöjd, men visst vill man att tiden ska gå fortare. 

åh vad spännande =)
men då håller man tummarna på att den inte tänker ploppa ut den närmaste veckan =)

Tack! Ja några veckor till skadar ju inte. 

Va roligt! Då är den ju åt rätt håll!
Minns inte när Norma fixerade sig o nu är det ju ett tag kvar o den är inte det minsta fixerad kan jag lova som den far runt…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#7 Jasså hur långt är det kvar? Jag har nog 5 veckor kvar eller nått. Men de känns som att de inte e så långt kvar. Har en MASSA sammandragningar och ofta med. 

Jag är i vecka 27 nu så jag måste vänta läääääääääääääääääääääääänge till…!

Ja minns hur det var i v.27. Man ville att tiden skulle rulla på som attans men inget hände. :( Medans folk i min omgivning blev jätte förvånade och sa "Oj va fort tiden har gått!". Men de tycker man absolut inte själv! 

Hehe!! Precis! Men jag måste säga att denna grav gått i rasande fart mot när jag väntade Norma… Nu har man henne att ta hand om med och jag måste sätta mig o räkna efter ibland för jag kommer inte i håg i vilken vecka jag är… Med Norma hade jag stenkoll och räknade sekunder!

Ja de blir väl så med första barnet. Som du säger så har man ju så mycket annat att tänka på när man redan har barn att ta hand om. :)

#11 HÅller med! Med tidigare dottern så gick det såå långsamt. Denna graviditet har jag inte hängt med i alls, det har gått rasande fort. Har ju inte hunnit med och nu är jag i v.37. Men då har man ju både en dotter att ta hand om plus att jag fortfarande jobbar. Vilket jag inte gjorde förra gången, då jobbade jag till v.34 för att jobbet var ännu tyngre än det jag har idag. Mitt är iof väldigt tungt nu också, men de beviljade inte HP.

Min grav. har nog gått extre sakta då för jag blev sjukskriven runt v.10 sen har jag bara jobbat nån dag hit och nån dag dit in till v.14 som är senast jag jobbade så jag har gått hemma i 21 veckor ungefär nu. 

Oj. Då förstår jag att det känns långsamt…

Väääldigt långsamt! Men de e de ju värt i slutändan. :D

Hehe!!! Absolut!!!!

Åh nu har tre st fått sina bebisar som är kompisars kompisar eller va man ska säga och man har ju fått se massa bilder och så. Man blir sååå sugen!
Är det pojkår i år eller? Alla tre har fått pojkar.